Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Цифровий брендинг

              • Загальне

              • Цифровий брендинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи бренд-менедж...

              • Змістовий модуль 2. Стратегія розробки, айдентика ...

              • Змістовий модуль 3. Аналітика ефективності та інно...

                • ФайлТема 7. Методи аналітики та оцінки ефективності ци...

                • ЗавданняПрактичне завдання 7

                • ЗавданняСамостійне завдання 7

                • ТестТест 7

                • ФайлТема 8 Сучасні інноваційні технології цифрового бр...

                • ЗавданняПрактичне завдання 8

                • ЗавданняСамостійна робота 8

                • ТестТест 8

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Цифровий брендинг

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Цифровий брендинг
  7. Змістовий модуль 3. Аналітика ефективності та інно...
  8. Самостійна робота 8

Самостійна робота 8

Умови завершення
Початок приймання: пʼятницю 19 вересня 2025 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 26 вересня 2025 00:00 AM

Написати есе (1–2 стор.) на тему «Інноваційні технології у цифровому брендингу: AI, AR/VR та блокчейн».

Підготувати презентацію (5–7 слайдів) із прикладами успішного використання інноваційних технологій у цифрових кампаніях світових брендів.

Проаналізувати ефективність персоналізації та автоматизації контенту за допомогою AI у конкретного бренду.

Скласти таблицю порівняння інноваційних інструментів (AI, AR/VR, блокчейн) за критеріями впливу на лояльність та залучення аудиторії.

Провести онлайн-опитування щодо сприйняття користувачами інноваційних цифрових рішень бренду та підготувати аналітичний звіт з рекомендаціями.

Попередня секція
Практичне завдання 8
Наступна секція
Тест 8
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток