Практичне завдання 4
1.Складання карти джерел інформації. Побудувати схему внутрішніх та зовнішніх джерел маркетингової інформації для підприємства (наприклад, виробника FMCG-продуктів).
2. Аналіз методів збору інформації. Порівняти методи: анкетування, фокус-групи, спостереження, аналіз вторинних даних. Скласти таблицю «Переваги – Недоліки – Доцільність застосування».
3.Кейс-аналіз. Уявіть, що підприємство планує вихід на новий регіональний ринок. Яку інформацію потрібно зібрати? Які методи збору ви б застосували?
4. Прогнозування попиту. На основі умовних даних (динаміка продажів за 5 років) розробити просту прогнозну модель (метод екстраполяції тренду).
5. Розбір ситуації. Розглянути приклад, коли прогноз виявився неточним. Визначити фактори, що могли вплинути на помилку (зміни споживчої поведінки, макроекономічні ризики, інновації конкурентів).