Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Маркетингове планування

              • General

              • Змістовий модуль 1. Сутність, роль та функції марк...

              • Змістовий модуль 2. Організація системи маркетинг...

              • Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...

                • FolderТема 6. Організація, контроль та ефективність вико...

                • AssignmentПрактичне завдання 6

                • AssignmentСамостійна робота 6

                • FolderТема 7. Розробка бюджету маркетингу. Аналіз ефекти...

                • AssignmentПрактичне завдання 7

                • AssignmentСамостійна робота 7

                • QuizТест до ЗМ_3

              • Змістовий модуль 4. Сучасні підходи маркетингового...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Маркетингове планування

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Маркетингове планування
  7. Змістовий модуль 3. Ефективність маркетингового пл...
  8. Практичне завдання 7

Практичне завдання 7

Completion requirements
Opened: Saturday, 20 September 2025, 12:00 AM
Due: Saturday, 27 September 2025, 12:00 AM

1.Розрахуйте маркетинговий бюджет для умовного підприємства, використавши два різні методи (відсотковий та цілепокладання). Порівняйте отримані результати.

2.Складіть структуру бюджету, виділивши основні статті витрат: реклама, digital-просування, PR, стимулювання збуту, дослідження ринку, персонал.

3.Побудуйте приклад таблиці розподілу бюджету між інструментами маркетингу з урахуванням гнучкості (передбачте резервний фонд).

4.Визначте 3 KPI для оцінки ефективності реалізації маркетингового бюджету.

5. Проведіть аналіз ефективності маркетингових витрат за допомогою умовних даних:

рекламний бюджет – 200 000 грн;

кількість залучених лідів – 1 000;

конверсія у продаж – 20%;

середній чек – 2 500 грн.

Розрахуйте: CAC (вартість залучення клієнта), ROMI (окупність інвестицій у маркетинг).

Previous activity
Тема 7. Розробка бюджету маркетингу. Аналіз ефективності маркетингових планів.
Next activity
Самостійна робота 7
Data retention summary
Get the mobile app