Самостійна робота 7
Completion requirements
Opened: Saturday, 20 September 2025, 12:00 AM
Due: Saturday, 27 September 2025, 12:00 AM
Опрацювати літературу та законспектувати основні методи формування маркетингового бюджету (мінімум 3).
Підготувати аналітичну записку (1–2 сторінки) про значення KPI у контролі виконання маркетингових планів.
Навести приклади моделей атрибуції конверсій та пояснити їх відмінності.
Проаналізувати приклад цифрової кампанії (можна взяти відому компанію або кейс з інтернету) та визначити:
якими методами розподілявся бюджет;
які метрики використовувалися для вимірювання результатів;
які можна було б додати для підвищення точності оцінки.
Скласти власну схему «Зв’язок між бюджетом, аналізом і оптимізацією маркетингових витрат».