Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • Загальне

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

              • ІІ. Дислексія

                • ЗавданняПрактичне заняття 5

                • СторінкаПриклад читання дитини 10 років

                • СторінкаДля читання (тексти, склади, літери)

                • ЗавданняДо практичного заняття 6 (на парі)

                • ТестПрактичне завдання 6

                • URL (веб-посилання)Наочність з бланком_Матриці Равена

                • ЗавданняПрактичне завдання 8

                • ТестКорекція дислексії_тест

                • СторінкаМетодика раннього виявлення дислексії (МРВД)

                • ТестПрактичне завдання 9

                • ЗавданняЗавдання на пр.занятті 9

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. ІІ. Дислексія
  8. Практичне завдання 8

Практичне завдання 8

Умови завершення

Розробка корекційного заняття (диференціація У – И)

МОЖНА ВИКОНУВАТИ У ПІДГРУПІ (2-3 студенти)

Інструкція до виконання:

  1. Ознайомтеся з прикладом корекційно-розвиткового заняття для диференціації букв та звуків У – И за посиланням:
    👉 посилання на методику корекції
    Орієнтовний приклад подано на сторінках 35–38 методичних матеріалів.

  2. Розробіть власне корекційне заняття за аналогією (тобто можна взяти такі саме завдання тільки для У – И) до наведеного прикладу.
    У вашому занятті необхідно:

    • зберегти спрямованість завдань (формування слухового, зорового, кінестетичного сприймання, міжпівкульної взаємодії, розвиток звуко-буквених зв’язків);

    • дібрати власний мовленнєвий матеріал (слова, речення, тексти) і наочність (картинки, схеми, таблиці тощо);

    • коротко вказати мету, завдання та очікувані результати заняття.

Форма звіту:
прикріплений документ (pdf) з описом структури заняття (можна у вигляді таблиці або конспекту).

Попередня секція
Наочність з бланком_Матриці Равена
Наступна секція
Корекція дислексії_тест
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток