Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

            • archive

            • "Друга іноземна мова (іспанська), 4 курс (заочне в...

            • Академічне письмо (німецька мова Мамедова А.І.)

            • Англійська мова (3 курс 6 семестр)

            • Англійська мова (4 курс 7 семестр)

            • Англійська мова (1 курс, 2 семестр)

            • Англійська мова (2 курс 3 семестр)

            • Англійська мова (2 курс 4 семестр)

            • Англійська мова (3 курс 5 семестр)

            • Англійська мова (магістр, 1 семестр)

            • Англійська мова (магістр, 2 семестр)

            • Виробнича практика (бакалавр, 4 курс)

            • Культура усного мовлення з другої іноземної мови (...

              • Загальне

              • "Expression orale avec TV France" (Moroshkina G.F.)

                • Файл"Apprendre à argumenter". Plan du texte argumentat...

                • Файл"Apprendre à argumenter". Vocabulaire terminologi...

                • ФайлLes outils de l'argumentation

                • Файл Texte argumentatif et sa structure logique: Prése...

                • ФайлExpression orale. Domaines: social, culturel

                • ФайлThème: Le Mont-St-Michel, objet du patrimoine cult...

                • ФайлÉtudiants étrangers : le choix de la France (к)

                • ФайлInégalité sociale en France (к)

                • ФайлLa structuration sociale de la France d'aujourd'hu...

                • ФайлLa structuration sociale de la France d'aujourd'hu...

                • Файл"Apprendre à argumenter". L'adhésion, la réfutation.

                • Файл"Apprendre à argumenter" Stratégies de l'argument...

                • ФайлPrésentation 1. Culture de l’expression orale en f...

                • ФайлPrésentation 3. Ces réseaux sociaux qui nous rende...

                • ФайлPrésentation 4. Le Louvre et son histoire.

                • ФайлPrésentation 5. Inégalité sociale en France (к)

                • ФайлPrésentation 5. Inégalité sociale en France

                • ФайлÉtudiants étrangers : le choix de la France

                • ФайлVersailles, Palais royal

                • ФайлPatrimoine culturel de la France: Le Mont- St-Michel

                • ФайлLa structuration sociale de la France d'aujourd'hui

                • ФайлInégalité sociale en France

                • ЗавданняThème de conversation: Aristocratie: un mode de vi...

                • ЗавданняConversation orale. Programme français télévisé "C...

                • ЗавданняExpression orale: Intelligence artificielle, doit-...

                • ЗавданняC dans l'air. "Intelligence artificielle doit-on s...

              • Змістовий модуль 1. Усне мовлення. L'expression o...

              • Самостійна робота до 1 модуля

              • Змістовий модуль 2. Аргументація у контексті усно...

              • Самостійна робота до 2 модуля

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

          • Інформація

          • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

          • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Культура усного мовлення з другої іноземної мови ( ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра викладання другої іноземної мови
  6. Культура усного мовлення з другої іноземної мови (...
  7. "Expression orale avec TV France" (Moroshkina G.F.)
  8. Expression orale: Intelligence artificielle, doit-...

Expression orale: Intelligence artificielle, doit-on s'en méfier?

Умови завершення
Початок приймання: суботу 1 листопада 2025 00:00 AM
Термін спливає: суботу 8 листопада 2025 00:00 AM

Une large palette de thèmes, consacrée  à la vie des Français d'aujourd'hui pour découvrir le rythme et les moeurs des habitants de la France actuelle.

Попередня секція
Conversation orale. Programme français télévisé "C'est dans l'air''
Наступна секція
C dans l'air. "Intelligence artificielle doit-on s'en méfier"
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток