Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

            • archive

            • Друга іноземна мова (іспанська), середня освіта (2...

            • Друга іноземна мова (іспанська)

            • "Друга іноземна мова (іспанська), 4 курс (заочне в...

            • Академічне письмо (німецька мова Мамедова А.І.)

            • Англійська мова (3 курс 6 семестр)

            • Англійська мова (4 курс 7 семестр)

            • Англійська мова (1 курс, 2 семестр)

            • Англійська мова (2 курс 3 семестр)

            • Англійська мова (2 курс 4 семестр)

            • Англійська мова (3 курс 5 семестр)

            • Англійська мова (магістр, 1 семестр)

            • Культура усного мовлення з другої іноземної мови (...

              • Загальне

              • "Expression orale avec TV France" (Moroshkina G.F.)

                • Файл"Apprendre à argumenter". Plan du texte argumentat...

                • Файл"Apprendre à argumenter". Vocabulaire terminologi...

                • ФайлLes outils de l'argumentation

                • Файл Texte argumentatif et sa structure logique: Prése...

                • ФайлExpression orale. Domaines: social, culturel

                • ФайлThème: Le Mont-St-Michel, objet du patrimoine cult...

                • ФайлÉtudiants étrangers : le choix de la France (к)

                • ФайлInégalité sociale en France (к)

                • ФайлLa structuration sociale de la France d'aujourd'hu...

                • ФайлLa structuration sociale de la France d'aujourd'hu...

                • Файл"Apprendre à argumenter". L'adhésion, la réfutation.

                • Файл"Apprendre à argumenter" Stratégies de l'argument...

                • ФайлPrésentation 1. Culture de l’expression orale en f...

                • ФайлPrésentation 3. Ces réseaux sociaux qui nous rende...

                • ФайлPrésentation 4. Le Louvre et son histoire.

                • ФайлPrésentation 5. Inégalité sociale en France (к)

                • ФайлPrésentation 5. Inégalité sociale en France

                • ФайлÉtudiants étrangers : le choix de la France

                • ФайлVersailles, Palais royal

                • ФайлPatrimoine culturel de la France: Le Mont- St-Michel

                • ФайлLa structuration sociale de la France d'aujourd'hui

                • ФайлInégalité sociale en France

                • ЗавданняThème de conversation: Aristocratie: un mode de vi...

                • ЗавданняConversation orale. Programme français télévisé "C...

                • ЗавданняExpression orale: Intelligence artificielle, doit-...

                • ЗавданняC dans l'air. "Intelligence artificielle doit-on s...

              • Змістовий модуль 1. Усне мовлення. L'expression o...

              • Самостійна робота до 1 модуля

              • Змістовий модуль 2. Аргументація у контексті усно...

              • Самостійна робота до 2 модуля

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Культура усного мовлення з другої іноземної мови ( ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра викладання другої іноземної мови
  6. Культура усного мовлення з другої іноземної мови (...
  7. "Expression orale avec TV France" (Moroshkina G.F.)
  8. C dans l'air. "Intelligence artificielle doit-on s...

C dans l'air. "Intelligence artificielle doit-on s'en méfier"

Умови завершення
Початок приймання: суботу 1 листопада 2025 00:00 AM
Термін спливає: суботу 8 листопада 2025 00:00 AM

Thème indiqué ci-dessus à étudier. (30 minutes à visionner)

Le vocabulaire thématique (20 termes nouveaux  au moins).

Попередня секція
Expression orale: Intelligence artificielle, doit-on s'en méfier?
Наступна секція
Principales qualités de l'expression orale
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток