Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

            • archive

            • Кваліфікаційні роботи магістрів ОП "Мисливське гос...

            • Кваліфікаційні роботи бакалаврів ОП "Мисливське го...

            • Загальне собаківництво

            • Підготовка проектів міжнародної академічної мобіл...

            • Аналіз і управління екологічними ризиками

            • Анатомія та фізіологія собак (ОП Мисливське господ...

            • Атестаційний екзамен, спеціальність 205 Лісове гос...

            • Біогеографія (Географія, ОС Бакалавр)

            • Біоетика та екологічна свідомість

              • Біоетика та екологічна свідомість

              • Змістовий модуль №1

              • Змістовий модуль №2

              • Змістовий модуль №3

              • Змістовий модуль №4

              • Індивідуальне завдання

                • ФайлПерелік тем для підготовки індивідуальних завдань

                • ЗавданняІндивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

              • Ректорський контроль

            • Біологія індивідуального розвитку (ОП Біологія, ОС...

            • Біологія мисливських тварин

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація, Статистика Біологічного факультету

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Вхід

Біоетика та екологічна свідомість

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...
  6. Біоетика та екологічна свідомість
  7. Індивідуальне завдання
  8. Індивідуальне завдання

Індивідуальне завдання

Умови завершення
Початок приймання: суботу 8 листопада 2025 00:00 AM
Термін спливає: четвер 11 грудня 2025 00:00 AM

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Сучасний етап розвитку людства характеризується загостренням глобальних екологічних проблем, що безпосередньо впливають на якість життя людини, стан біосфери та перспективи сталого розвитку цивілізації. Відтак особливої актуальності набувають питання формування біоетичного світогляду, усвідомлення моральної відповідальності людини за збереження природи та розвиток екологічної культури суспільства.

Вивчення дисципліни «Біоетика та екологічна свідомість» спрямоване на формування у студентів системи етичних, філософських і світоглядних уявлень про взаємовідносини людини з природою, розвиток усвідомленого ставлення до навколишнього середовища та власної ролі в його збереженні.

Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів екологічного світогляду та засад біоетичної поведінки, що ґрунтується на принципах гуманізму, відповідальності, толерантності й гармонійної взаємодії людини з природою.

Завдання курсу полягають у тому, щоб:

надати студентам знання про основні поняття, принципи та історичні етапи розвитку біоетики;
розкрити філософські, моральні та правові аспекти взаємодії людини і природи;
сформувати вміння оцінювати екологічні ситуації з позицій етичних норм;
виховати потребу дотримання екологічних цінностей у повсякденній і професійній діяльності.

Підготовка майбутніх фахівців передбачає розвиток у них здатності до самостійного мислення, уміння приймати обґрунтовані рішення у сфері охорони природи, застосовувати набуті знання на практиці, а також готовність діяти відповідально щодо довкілля.

У процесі навчання формуються основи професійної екологічної етики, закладаються навички самостійної пізнавальної діяльності, що є важливою передумовою фахового становлення.

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА

В умовах кредитно-модульної системи навчання самостійна робота є невід’ємною складовою процесу засвоєння дисципліни й спрямована на розвиток аналітичного та критичного мислення.

Самостійна робота студента передбачає:

опрацювання теоретичного матеріалу, розглянутого на лекціях;
* виконання завдань для самостійного опрацювання тем курсу;
вивчення додаткових літературних і наукових джерел;
підготовку аналітичних оглядів, есе, рефератів;
виконання індивідуальних досліджень з актуальних питань біоетики та екологічної свідомості.

Форми контролю : поточний, модульний, підсумковий.

ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТА

Для підвищення рейтингового балу студент виконує індивідуальне завдання, за яке протягом семестру може отримати до 20 балів.
Індивідуальна робота спрямована на розвиток аналітичного мислення, формування вміння аргументовано висловлювати власну позицію, стимулювання науково-дослідницького інтересу.

Форма виконання індивідуального завдання:
підготовка реферату, есе або аналітичного повідомлення з тем, пов’язаних із проблемами біоетики, моральної відповідальності людини перед природою, формуванням екологічної свідомості та культури сталого розвитку.

Попередня секція
Перелік тем для підготовки індивідуальних завдань
Наступна секція
Перелік питань до заліку
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток