Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Галузевий маркетинг

              • Галузевий маркетинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основ...

              • Змістовий модуль 2. Галузеві напрями маркетингу по...

              • Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...

                • ТекаТЕМА 12. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У ГАЛУЗЕВОМУ КОНТЕКСТІ

                • ЗавданняПрактичне 11

                • ТекаТЕМА 13. ESG- ТА GREEN-МАРКЕТИНГ У ГАЛУЗЯХ ЕКОНОМІКИ

                • ЗавданняПрактичне завдання 12

                • ТекаТЕМА 14. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І СТАРТАПІВ

                • ЗавданняПрактичне завдання 13

                • ТестТест до ЗМ4

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Галузевий маркетинг

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Галузевий маркетинг
  7. Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...
  8. Практичне завдання 12

Практичне завдання 12

Умови завершення
Початок приймання: суботу 8 листопада 2025 00:00 AM
Термін спливає: суботу 15 листопада 2025 00:00 AM

Кейс 1. ArcelorMittal Kryvyi Rih. Проаналізуйте ESG-звіт компанії (2024). Визначте, які показники Environmental складової мають найбільший вплив на репутацію бренду. Запропонуйте інструменти комунікації для посилення іміджу green-виробника.

Кейс 2. «Метінвест» і green steel. Дослідіть, як компанія реалізує стратегію декарбонізації та впровадження водневої енергетики. Оцініть, як це впливає на конкурентоспроможність і позиціонування на європейських ринках.

Кейс 3. Nestlé Ukraine – zero waste policy. Проаналізуйте політику Nestlé Ukraine щодо зменшення вуглецевого сліду та утилізації упаковки. Які інструменти green-маркетингу використовує компанія у своїх комунікаціях?

Кейс 4. Муніципальний рівень – “Green City” Запоріжжя / Львів. Розробіть пропозиції для локальної кампанії ESG-комунікації міста (екологічний транспорт, енергоефективність, участь громади).

Кейс 5. Банківський сектор – “зелені кредити”. Дослідіть програму «Ощадбанку» щодо green finance. Які маркетингові повідомлення можуть стимулювати бізнес до участі у “зелених” інвестиційних програмах?

 

Попередня секція
ТЕМА 13. ESG- ТА GREEN-МАРКЕТИНГ У ГАЛУЗЯХ ЕКОНОМІКИ
Наступна секція
ТЕМА 14. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І СТАРТАПІВ
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток