Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Галузевий маркетинг

              • Галузевий маркетинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основ...

              • Змістовий модуль 2. Галузеві напрями маркетингу по...

              • Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...

                • ТекаТЕМА 12. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У ГАЛУЗЕВОМУ КОНТЕКСТІ

                • ЗавданняПрактичне 11

                • ТекаТЕМА 13. ESG- ТА GREEN-МАРКЕТИНГ У ГАЛУЗЯХ ЕКОНОМІКИ

                • ЗавданняПрактичне завдання 12

                • ТекаТЕМА 14. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І СТАРТАПІВ

                • ЗавданняПрактичне завдання 13

                • ТестТест до ЗМ4

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Галузевий маркетинг

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Галузевий маркетинг
  7. Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...
  8. Практичне завдання 13

Практичне завдання 13

Умови завершення
Початок приймання: суботу 8 листопада 2025 00:00 AM
Термін спливає: суботу 15 листопада 2025 00:00 AM

1.Кейс «AI у маркетингу стартапів».Проаналізуйте, як український стартап Reface використовує алгоритми штучного інтелекту для вірального просування. Визначте ключові фактори успіху та ризики.

2.Практикум з розробки MVP. Оберіть ідею стартапу у сфері освіти, медицини або туризму. Складіть план розробки MVP і визначте метрики тестування (LTV, CAC, conversion rate).

3.Кейс-аналітика «Grammarly: глобальний бренд із України». Проаналізуйте маркетингові стратегії компанії Grammarly на етапах зростання і масштабування. Визначте, як компанія використовує контент-маркетинг і SEO для глобального охоплення.

4.Аналітичне завдання «Інноваційний бренд Made in Ukraine». Розробіть маркетингову концепцію для українського стартапу, який прагне вийти на ринки ЄС. Передбачте комунікаційні канали, партнерства та ESG-компонент.

5. Дослідницьке завдання «Стартап-екосистема України». Використовуючи відкриті джерела (TechUkraine, StartupBlink, Forbes), проаналізуйте поточний стан інноваційного підприємництва в Україні. Визначте 5 найперспективніших стартапів та їх маркетингові особливості.

Попередня секція
ТЕМА 14. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ І СТАРТАПІВ
Наступна секція
Тест до ЗМ4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток