Загальне
- Система оцінювання,
- основна та додаткова література до курсу
Схема аналізу до практичних занять:
- тематика та проблематика, історичне підґрунтя;
- основні образи та ідеї;
- композиція та сюжет (якщо подієвий);
- художні засоби досягнення полемічного ефекту та впливу на читача;
- жанрова специфіка;
- місце у тогочасній полеміці.
Для виконання практичних завдань в межах занять 1-2 проаналізуйте один із публіцистичних матеріалів
1 модульна робота складається з Контрольного тестування (10 питань, обмеження в часі - 5 хвилин, оцінюється 5 балами) та письмової роботи - аналіз публіцистичного або журналістського матеріалу з файлу"Тексти для аналізу " (треба обрати ОДИН матеріал, проаналізувати за схемою та прикріпити до цього розділу , робота оцінюється 10 балами). Схаема аналізу матеріалу:
- тематика та проблематика, історичне підґрунтя;
- основні образи та ідеї;
- композиція та сюжет (якщо подієвий);
- художні засоби досягнення полемічного ефекту та впливу на читача;
- жанрова специфіка;
- місце у тогочасній полеміці.
Контрольне тестування складене за темами лекцій і практичних занять:
1. Пражурналістські явища античності.
2. Пражурналістські явища Середньовіччя та Відродження.
4. Формування газетно-журнальної справи в Європі.
5. Європейська журналістика доби Просвітництва
6. Французька журналістика доби Великої французької революції
Опрацюйте теоретичні питання з планів 1-2 (не більше як по 2-3 сторінки) з Планів практичних 1 модуля та по одному з практичних завдань до них, а також підготуйте презентацію до однієї з тем до колоквіуму, усі матеріали прикріплюйте до цього завдання
2 модульна робота складається з Контрольного тестування (5 питань, обмеження в часі - 5 хвилин, оцінюється 5 балами) та письмової роботи - аналіз публіцистичного або журналістського матеріалу з файлу"ISTORIYA zarubezhnoy zhurnalistiki 1929-2011" (треба обрати ОДИН матеріал, проаналізувати за схемою та прикріпити до цього розділу , робота оцінюється 10 балами). Схаема аналізу матеріалу:
- тематика та проблематика, історичне підґрунтя;
- основні образи та ідеї;
- композиція та сюжет (якщо подієвий);
- художні засоби досягнення полемічного ефекту та впливу на читача;
- жанрова специфіка;
- місце у тогочасній суспільній/політичній ситуації
Контрольне тестування складене за темами лекцій і практичних занять:
- Комунікаційні інновації ХІХ ст
- Трансформація преси к. ХІХ -поч. ХХ ст.
- Комунікаційні революції ХХ ст. (див.Методичний посібник)
- Історія зарубіжного радіомовлення
- Історія зарубіжного телебачення
Опрацюйте теоретичні питання з планів 1-3 (не більше як по 2-3 сторінки) з Планів практичних 2 модуля та по одному з практичних завдань до них. Усі матеріали прикріплюйте до цього завдання
Пройдіть Підсумкове тестування 4 к. у курсі Історія журналістики