Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Généralités
Підручники
Підручники
Conditions d’achèvement
IRC_Обухівська метод.посібник.pdf
Tarasun. Логодидактика.pdf
Галян_Психодіагностика.pdf
Методичнi-рекомендацiї+комплекс.pdf
Методичні рекомендації до проведення експерименту.pdf
Activité précédente
Силабус
Activité suivante
Джерела до курсу
Aller à…
Aller à…
Новини
Презентація курсу
Силабус
Джерела до курсу
Система накопичення балів
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичні завдання 3-4
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Практичні завдання 5-6
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Практичні завдання 7-8
Тест до практичних завдань 7 -8
Спостереження комунікації Мартиненко
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест