Інформаційні ресурси

Основна:
1. Галян І.М. Психодіагностика: навчальний посібник. Київ : Академвидав, 2011. 464 с.
2. Горбунова В.В. Експериментальна психологія в схемах і таблицях: навчальний посібник. Київ : «ВД «Професіонал», 2009. 208 с.
3. Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій : посіб. / за ред. А. Г. Обухівської. Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. 247 с.
4. Копець Л.В. Класичні експерименти в психології: навчальний посібник. Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2010. 283 с.
5. Терлецька Л.Г. Вікова психологія і психодіагностика: підручник. Київ : Видавничий Дім «Слово», 2013. 608 с.
Додаткова:
1. Бондарчук О. І. Навчальна програма дисципліни “Експериментальна психологія” (для бакалаврів). Київ : ДП “Вид. дім “Персонал”, 2010. 15 с.
2. Бочелюк В. Й., Бочелюк В. В. Методика та організація наукових досліджень з психології: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 360 с.
3. Голубева Э. А. Способности. Личность. Индивидуальность. Дубна: Феникс, 2005. 512 с.
4. Моргун В.Ф. І.Г. Тітов І.Г. Основи психологічної діагностики: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ : Видавничий Дім «Слово», 2009. 464 с.
5. Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии. / под ред. Крылова А.А., Маничева С.А., 2-е издание, Санкт-Петербург, 2000. 560 с.
6. Практикум по экспериментальной психологии. Методические рекомендации. Часть I. Методы исследования времени реакции человека / сост. Грушевский В.А.. Николаев, 2001. 28 c.
7. Практикум по экспериментальной психологии. Методические рекомендации. Часть IІ. “Ощущения” / сост. Грушевский В.А. Николаев, 2001. 52 с.
8. Практикум по экспериментальной психологии. Методические рекомендации. Часть IІІ.”Восприятие”/ сост. Грушевский В.А. Николаев, 2001. 40 с.
9. Практикум по экспериментальной психологии. Методические рекомендации. Часть VI. ”Эмоции”/ сост. Грушевский В.А. Николаев, 2001. 52 с.
10. Практикум по экспериментальной психологии. Методические рекомендации. Часть V. ”Мышление и речь”/ сост. Грушевский В.А. Николаев, 2001. 48 с.
11.Шейко В.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: підручник. Київ : Знання-Прес, 2009.
12.Юрченко В. М. До проблеми психологічного вивчення сенсорноперцептивної сфери людини. Проблеми загальної та педагогічної психології: збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Т. ХІІІ, част. 6. Київ. 2011. С. 420-429.
Інформаційні джерела:
1. Верещага И., Моисеева И., Пайкова А. Психолого-педагогическая диагностика детей с тяжелыми и множественными нарушениями развития. URL : http://www.bibliorossica.com/book.html?currBookId=31037
2. ІРЦ : комплексна психодіагностика оцінки розвитку дітей. URL : https://giuntipsy.com.ua/irc/reporting/
3. Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ. URL : https://nus.org.ua/articles/yak-otsinyuvatymut-osoblyvi-osvitni-potreby-ditej-v-irts/
4. Методика реабілітації когнітивних дисцункцій. URL : https://giuntipsy.com.ua/erica/cognitive-dysfunctions/
5. Створення системи ранньої комплексної допомоги дітям з особливими освітніми потребами в Україні. URL : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/serpneva-konferencia/do/9-sistema-rannoi-diagnostiki-ta-korektsii.pdf
6. Нейропсихологічний підхід у корекції розвитку дітей з психофізичними порушеннями. URL : http://aqce.com.ua/download/publications/231/210.pdf/
7. Центр раннього втручання «Джерело». URL : https://dzherelocentre.org.ua/kontakty/
8. Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку. URL : https://lib.iitta.gov.ua/718307/
9. Team work & Special Needs. URL : http://www.ibe.unesco.org/sites/default/files/Teamwork_Special_Needs.pdf
10. Enhancing Interdisciplinary Instruction in General and Special Education. URL : https://shareok.org/bitstream/handle/11244/25142/10.1177.07419325030240030501.pdf?sequence=1


Остання зміна: Tuesday 23 February 2021 23:09 PM