Vai al contenuto principale
Pannello laterale
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Italiano (it)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Login
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Chiudi
Course search
Attiva/disattiva input di ricerca
Apri indice del corso
Apri il cassetto del blocco
Home
Corsi
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Introduzione
Підручники
Підручники
Aggregazione dei criteri
IRC_Обухівська метод.посібник.pdf
Tarasun. Логодидактика.pdf
Галян_Психодіагностика.pdf
Методичнi-рекомендацiї+комплекс.pdf
Методичні рекомендації до проведення експерименту.pdf
Attività precedente
Силабус
Attività successiva
Джерела до курсу
Vai a...
Vai a...
Новини
Презентація курсу
Силабус
Джерела до курсу
Система накопичення балів
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичні завдання 3-4
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Практичні завдання 5-6
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Практичні завдання 7-8
Тест до практичних завдань 7 -8
Спостереження комунікації Мартиненко
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест