Przejdź do głównej zawartości
Panel boczny
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Otwórz indeks kursu
Otwórz szufladę bloków
Strona domowa
Kursy
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Sekcja ogólna
Новини
Новини
Wymagania zaliczenia
Новини й оголошення
Szukaj w forach
Szukaj w forach
(Nie zamieszczono jeszcze żadnych ogłoszeń.)
Next activity
Презентація курсу
Przejdź do...
Przejdź do...
Презентація курсу
Силабус
Підручники
Джерела до курсу
Система накопичення балів
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичні завдання 3-4
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Практичні завдання 5-6
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Практичні завдання 7-8
Тест до практичних завдань 7 -8
Спостереження комунікації Мартиненко
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест