Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Відкритий покажчик курсу
Відкрити ящик блоків
Головна
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Загальне
Новини
Новини
Умови завершення
Новини й оголошення
Пошук на форумах
Пошук на форумах
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Наступна секція
Презентація курсу
Перейти до...
Перейти до...
Презентація курсу
Силабус
Підручники
Джерела до курсу
Система накопичення балів
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичні завдання 3-4
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Практичні завдання 5-6
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Практичні завдання 7-8
Тест до практичних завдань 7 -8
Спостереження комунікації Мартиненко
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест