Новини
Мета дисципліни:
Формування наукового світогляду і глибоких знань з теорії маркетингу, набуття вмінь і навичок конкретної маркетингової діяльності, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Після опанування дисципліни студент повинен:
знати:
- сутність, завдання, принципи, функції маркетингу, його основні типи і сфери застосування;
- чинники маркетингу;
- маркетингову інформаційну систему і маркетингові дослідження;
- управління маркетинговою діяльністю;
- маркетингові стратегії;
- формування і реалізація товарної, цінової, розподільчої і комунікаційної політики;
вміти:
- здійснювати сегментування ринку;
- на основі системи критеріїв проводити процес відбору цільового сегмента;
- оцінювати вплив чинників маркетингового середовища на діяльність фірми;
- класифікувати і характеризувати джерела маркетингової інформації;
- проводити маркетингові дослідження методом анкетного опитування;
- аналізувати ринкові ситуації, визначити причини, які спричинили упущення вигоди (прибутку),
- володіти методикою побудови графіків життєвого циклу товарів (послуг) і на їх основі вміти аналізувати ефективність продажу на всіх етапах;
- вибрати метод встановлення ціни в залежності від ситуації, що складається на ринку в певний момент;
- визначати основні альтернативні види каналів збуту якими може скористатися фірма;
- розробляти маркетингові стратегії із просування товарів і послуг фірми на ринку;
- аналізувати рекламні звернення за різними ознаками;
- володіти навиками вибору засобів передачі рекламного звернення в залежності від специфіки товару, цільової аудиторії, поєднання кольорів;
- аналізувати ефективність рекламної роботи та пропонувати шляхи її підвищення;
- виробити навички використання результатів моніторингу конкурентів у розробці стратегій конкуренції.