Новини

Концепція соціально-відповідального маркетингу підприємств у підготовці  студентів-маркетологів :: Державний університет телекомунікацій


Мета дисципліни:

Формування наукового світогляду і глибоких знань з теорії маркетингу, набуття вмінь і навичок конкретної маркетингової діяльності, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

 Після опанування дисципліни студент повинен:

 знати: 

-                  сутність, завдання, принципи, функції маркетингу, його основні типи і сфери застосування;

-                 чинники маркетингу;

-                 маркетингову інформаційну систему і маркетингові дослідження;

-                 управління маркетинговою діяльністю;

-                 маркетингові стратегії;

 

-                  формування і реалізація товарної, цінової, розподільчої і комунікаційної політики;

вміти:

-                 здійснювати сегментування ринку;

-                  на основі системи критеріїв проводити процес відбору цільового сегмента;

-                  оцінювати вплив чинників маркетингового середовища на діяльність фірми;

-                  класифікувати і характеризувати джерела маркетингової інформації;

-                  проводити маркетингові дослідження методом анкетного опитування;

-                  аналізувати ринкові ситуації, визначити причини, які спричинили упущення вигоди (прибутку),

-                  володіти методикою побудови графіків життєвого циклу товарів (послуг) і на їх основі вміти аналізувати ефективність продажу на всіх етапах;

-                  вибрати метод встановлення ціни в залежності від ситуації, що складається на ринку в певний момент;

-                  визначати основні альтернативні види каналів збуту якими може скористатися фірма;

-                  розробляти маркетингові стратегії із просування товарів і послуг фірми на ринку;

-                 аналізувати рекламні звернення за різними ознаками;

-                  володіти навиками вибору засобів передачі рекламного звернення в залежності від специфіки товару, цільової аудиторії, поєднання кольорів;

-                  аналізувати ефективність рекламної роботи та пропонувати шляхи її підвищення;

-                  виробити навички використання результатів моніторингу конкурентів у розробці стратегій конкуренції.

(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)