РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В  УМОВАХ НУШ

Метою навчальної дисципліни «Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів в умовах НУШ» є формування в здобувачів другого рівня вищої освіти цілісного розуміння педагогічної рефлексії та оцінювальної діяльності як невід'ємних складових професійної компетентності вчителя початкових класів.

У системі професійної підготовки магістрів початкової освіти вивчення дисципліни «Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів в умовах НУШ» є важливим етапом для оволодіння майбутніми фахівцями комплексом компетентностей, необхідних для реалізації рефлексивної та оцінювальної діяльностей як важливих компонентів педагогічної майстерності. Дисципліна забезпечує глибоке розуміння сутності та механізмів педагогічної рефлексії, висвітлює підходи до системи оцінювання в НУШ, що є критично важливим для відстеження індивідуального прогресу кожного учня/учениці. Окрім того, вона сприяє розвитку в здобувачів вмінь аналізувати, регулювати та коригувати власну педагогічну діяльність, а також формувати рефлексивні вміння молодших школярів, що є основою їхнього самостійного навчання.

Last modified: Sunday, 14 September 2025, 6:44 PM