Презентація курсу

Метою вивчення навчальної дисципліни «Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів в умовах НУШ» є усвідомлення студентами магістерського рівня вищої освіти сутності рефлексивно-оцінювальної діяльності вчителя початкових класів, оволодіння механізмами та інструментами її практичної реалізації в освітньому просторі Нової української школи.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів в умовах НУШ» є:

-   усвідомити сутність понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія вчителя початкових класів», «рефлексивні вміння вчителя початкових класів»; «оцінювання», «оцінювальна діяльність», «формувальне оцінювання»;

-   ознайомитися з етапами та механізми рефлексивної діяльності вчителя початкових класів; особливостями здійснення формувального та підсумкового оцінювання результатів навчання молодших школярів;

-   озброїтися арсеналом інструментів для здійснення рефлексивно- оцінювальної діяльності в освітньому процесі початкової школи;

-   ознайомитися з особливості формування рефлексивних і оцінювальних умінь молодших школярів;

-   формувати свідомість у застосуванні рефлексивних і оцінювальних умінь щодо регулювання, контролю та оцінювання власної педагогічної діяльності, поведінки, особистісно-професійних якостей та освітньої діяльності учнів;

-   виробити ціннісне ставлення до рефлексивно- оцінювальної діяльності як важливого механізму особистісно-професійного розвитку вчителя початкових класів.


Остання зміна: Thursday 9 March 2023 18:35 PM