Система накопичення балів

10.Розподіл балів, які отримують студенти

Поточний контроль знань

Екзамен

Сума

Контрольний

модуль 1

Контрольний

модуль 2

Індивідуальне завдання

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

30

30

20

20

100

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 - 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 - 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 - 84

(добре)

D

70 - 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 - 69

(достатньо)

FX

35 - 59

(незадовільно - з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 - 34

(незадовільно - з обов'язковим повторним курсом)

Об'єктом рейтингового оцінювання знань студентів є програмний матеріал дисципліни, засвоєння якого перевіряється під час контролю.

Критерії комплексного оцінювання доводяться до студентів на початку викладання навчальної дисципліни.

Максимально можлива бальна оцінка, яку може набрати студент за всі модулі дисципліни і екзамен, дорівнює 100 балам.

Лабораторне заняття складається з двох частин. Перша частина занять - теоретична, включає різні форми виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу. Друга частина відводиться на виконання лабораторної роботи і оформлення звіту по ній.

Лабораторні роботимістять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми модулю. За результатами виконання і захисту всіх лабораторних робіт студент одержує бальну оцінку за практикум з даного модулю, яка заноситься до системи рейтингу (максимально 15 балів). Лабораторна робота за кожною темою модуля повинна бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну.

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: повнота розкриття питання;правильність відповідей (правильне, чітке, достатньо глибоке викладення теоретичних понять);ступінь усвідомлення програмного матеріалу і самостійність міркувань;новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань); вміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями; акуратність виконання роботи;цілісність, систематичність, логічна послідовність, уміння формулювати висновки; правильне заповнення таблиць протоколів; акуратність оформлення роботи.

Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється в3 бали: відвідування аудиторних занять - 1 бал;виконання всіх завдань лабораторної роботи повністю без помилок - 1 бал;захист лабораторної роботи на занятті - 1 бал.

Результат виконання домашньої самостійної підготовки до кожного лабораторного заняття оцінюється в 7 балів: виконання письмової домашньої роботи - 3 бали;відповіді на теоретичні питання на занятті - 3 бали;активна участь, доповнення на занятті - 1 бал.

Тестові випробування складаються з 5 тестових завдань, які оцінюється по 1 балу кожний (максимально 5 балів).

До семінарських занять студенти оформлюють таблиці, де вони відображають основні поняття та закони класичної,та квантової механіки,теорію атому бора, постулати квантової механіки,теорію молекулярного зв'язку та симетрії молекул.характеристики (15 балів).

Результат підготовки до кожного семінару оцінюється в 15 балів: відповіді на теоретичні питання на занятті - 8 балів (1 бал за питання); виконання тестових завдань - 7 балів (1 бал за питання).

Бальна система стимулювання активності студентів(3 бали).

Ця система додаткових балів вводиться з метою заохочування студентів до планомірної, систематичної роботи по вивченню теоретичного матеріалу, передбаченого даною дисципліною на лекційних заняттях, передбачених програмою модуля.

Наприкінці вивчення модулю кожен студент виконує завдання поточного модульного контролю, за результати виконання одержує бальну оцінку (максимум 12 балів), яка заноситься до системи рейтингу.

Модульна контрольна робота оцінюється в 12 балів.

Результати виконання індивідуального завдання також заносяться до системи рейтингу (20 балів).

Підсумковий модульний (семестровий) контроль у формі екзамену. Екзамен може проводитися для покращання оцінки, отриманої за результатами поточного рейтингового контролю.

Екзаменаційний білет складається з трьох завдань: 3 теоретичних та практичного.

Результат виконання теоретичного та практичного екзаменаційних завдань оцінюється кожне за такою шкалою:

5 балів передбачає високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь повні, логічна, з елементами самостійності, доцільно використовує вивчений матеріал при наведенні прикладів. Студент показує знання додаткової літератури.

4 балипередбачає досить високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь логічна, містить деякі неточності при формулюванні узагальнень, наведенні прикладів. Можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків, слабке знання додаткової літератури. Додаткова література недостатньо пророблена.

3 балипередбачає наявність знань лише основної літератури, студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладання матеріалу, виникають труднощі, застосовуючи знання при наведенні прикладів.

2 балипередбачає неповні знання студента основної літератури. Студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока. Студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів. Відповідь оформлена неохайно, зі значною кількістю помилок.

1 балставиться, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки при формулюванні та висвітленні понять, на додаткові питання відповідає не по суті, робить велику кількість помилок при відповіді.

0 балів ставиться, коли студент не розкрив поставлені питання, не засвоїв матеріал в обсязі, достатньому для подальшого навчання.

Студентові, який не з'явився в продовж навчального семестру на поточний модульний контроль згідно із встановленим кафедрою графіком, виставляється незалік з відповідного модуля.

Студент, який не отримав заліки з двох модулів, не допускається до складання екзамену з дисципліни.

Остання зміна: Wednesday 9 September 2020 11:10 AM