Розподіл балів, які отримують студенти, критерії оцінювання та система накопичення балів
Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
Залік |
Сума |
||||
Модульна атестація 1 |
Модульна атестація 2 |
20 |
100 |
|||
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
20 |
||||
8 |
5 |
|||||
6 |
4 |
|||||
8 |
5 |
|||||
|
|
Змістовий модуль 3 |
||||
|
|
4 |
||||
|
|
Лабораторна робота 8 |
4 |
|||
Тестовий контроль |
8 |
Тестовий контроль |
8 |
|||
Разом |
30 |
Разом |
30 |
Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.
Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.
Захист лабораторної роботи відбувається за наступних умов:
1. Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання до лабораторної роботи.
2. Якщо лабораторна робота оформлена у вигляді звіту в зошиті або звіт подано у виді файлу в системі MOODLE. Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ
Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:
- максимальна оцінка: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;
- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);
- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.
У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОДУЛЬНОЙ АТЕСТАЦІЇ № 1 та №2
Модульна атестація складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом кожної теоретичної модульної контрольної, складає 8 балів.
Теоретична модульна контрольна складається з 8 тестових завдань. Тест містить питання множинного вибору або питання на відповідність. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.
Практична частина модульної атестації складається з лабораторних робіт.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВОГО ЗАВДАННЯ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, складає 20 балів. Звіт про виконання має бути оформлений згідно вимог (см. сайт ЗНУ).
Індивідуальне комплексне аналітично-розрахункове завдання складається з двох частин, за правильне виконання кожної з яких студент отримує 10 балів.
максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;
11-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
10 балів: одне завдання роботи повністю виконано без помилок;
1-9 балів: одне завдання роботи повністю виконано без суттєвих помилок або з незначними помилками;
0 балів – індивідуальне завдання не виконано.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 50 балів, то до складання заліку він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться на останньому навчальному тижні у семестрі в формі заліку.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКУ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати під час заліку, складає 20 балів Залік передбачає усну відповідь студента на два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів.
Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;
- 7-9 балів: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 4-6 балів: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 3 бали: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;
- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.