Розподіл балів, які отримують студенти, критерії оцінювання та система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.

Поточний контроль знань

Залік

Сума

Модульна атестація 1

Модульна атестація 2

Індивідуальне завдання

20

100

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

20

Лабораторна робота 1

8

Лабораторна робота 4

5

Лабораторна робота 2

6

Лабораторна робота 5

4

Лабораторна робота 3

8

Лабораторна робота 6

5

 

 

Змістовий модуль 3

 

 

Лабораторна робота 7

4

 

 

Лабораторна робота 8

4

Тестовий контроль

8

Тестовий контроль

8

Разом

30

Разом

30

 

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.

Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.

Захист лабораторної роботи відбувається за наступних умов:

1.                  Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання до лабораторної роботи.

2.                  Якщо лабораторна робота оформлена у вигляді звіту в зошиті або звіт подано у виді файлу в системі MOODLE. Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки).

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:

- максимальна оцінка: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;

- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);

- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.

У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОДУЛЬНОЙ АТЕСТАЦІЇ № 1 та №2

Модульна атестація складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом кожної теоретичної модульної контрольної, складає 8 балів.

Теоретична модульна контрольна складається з 8 тестових завдань. Тест містить питання множинного вибору або питання на відповідність. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.

Практична частина модульної атестації складається з лабораторних робіт.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВОГО ЗАВДАННЯ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуального завдання, складає 20 балів. Звіт про виконання має бути оформлений згідно вимог (см. сайт ЗНУ).

Індивідуальне комплексне аналітично-розрахункове завдання складається з двох частин, за правильне виконання кожної з яких студент отримує 10 балів.

максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;

11-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

10 балів: одне завдання роботи повністю виконано без помилок;

1-9 балів: одне завдання роботи повністю виконано без суттєвих помилок або з незначними помилками;

0 балівіндивідуальне завдання не виконано.

 

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 50 балів, то до складання заліку він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться на останньому навчальному тижні у семестрі в формі заліку.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКУ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати під час заліку, складає 20 балів Залік передбачає  усну відповідь студента на два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:

- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 7-9 балів: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 4-6 балів: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 3 бали: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

Ostatnia modyfikacja: Monday, 19 October 2015, 13:28