Оцінювання

Види контролю і система накопичення балів

Усний контроль у вигляді індивідуального та фронтального опитування.
Письмовий контроль у вигляді контрольних робіт, самостійних письмових робіт, поточного тестування.

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.

Поточний контроль знань

Екзамен

Сума

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

Лабораторна робота 1

5

Лабораторна робота 5

5

Лабораторна робота 2

5

Лабораторна робота 6

5

Лабораторна робота 3

5

Лабораторна робота 7

5

Лабораторна робота 4

5

Лабораторна робота 8

5

Тестування

10

Тестування

10

Разом

30

Разом

30

40

100

 

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.

Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.

Захист лабораторної роботи відбувається за наступних умов:

Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання  до лабораторної роботи.

Якщо лабораторна робота оформлена у вигляді звіту в зошиті звіт подано у виді файлу в системі MOODLE . Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки).

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:

- максимальна оцінка: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;

- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);

- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.

У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ  № 1 та №2

Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у  системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування становить 10 балів та складається з 10 тестових завдань.  Кожне тестове запитання містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів. Дозволяється складати тести 3 рази.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 40 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів та задачу, яка оцінюється в 20 балів.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 7-9 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 4-6 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 1-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

Результат вирішення студентом задачі оцінюється  за наступною шкалою:

максимальна оцінка (20 балів): студент правильно вирішив задачу;

- 15-19 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

- 10-14 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;

- 5-9 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;

- 1-4 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;

- 0 балів: студент не вирішив задачу.

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Последнее изменение: Saturday, 15 October 2016, 15:27