Критерії оцінювання: види контролю і система накопичення балів
Розподіл балів, які отримують студенти
Система накопичення балів – проста сума балів, які отримано студентом за семестр. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
Підсумковий контроль знань |
||||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
||||
Лабораторна робота 1 |
5 |
Лабораторна робота 5 |
5 |
Індивідуальна контрольна робота |
Екзамен |
Лабораторна робота 2 |
5 |
Лабораторна робота 6 |
5 |
||
Лабораторна робота 3 |
5 |
Лабораторна робота 7 |
5 |
||
Лабораторна робота 4 |
5 |
Лабораторна робота 8 |
5 |
||
Тестування №1 |
10 |
Тестування №2 |
10 |
||
Разом |
30 |
Разом |
30 |
20 |
20 |
Разом за дисципліну |
100 |
Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: самостійність та правильність виконання; повнота відповіді; наявність ілюстративних матеріалів тощо.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ
Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:
- 5 балів: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом та інструментами, передбаченими програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових лабораторних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;
- 4-3 бали: всі завдання лабораторної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);
- мінімальна оцінка (2-1 бал): виконано не більше 30 % всіх завдань лабораторної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.
У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ № 1 та №2
Тестування дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом кожного тестування складає 10 балів та містить 10 тестових завдань. Тест має 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до екзамену він не допускається.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів. Контрольна робота має бути оформлена згідно вимог (див. сайт ЗНУ).
Індивідуальна контрольна робота оцінюється за наступною шкалою:
максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;
18-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
16-17 балів: одне з завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
14-15 балів: два завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
12-13 балів: три завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
10-11 балів: чотири завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
8-9 балів: три завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;
6-7 балів: чотири завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;
1-5 бали: п’ять завдань роботи не виконано, інші виконано з помилками;
0 балів - контрольну роботу не виконано.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то до екзамену він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання екзаменаційної роботи, складає 20 балів Екзаменаційна робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 6 балів та задачу, яка оцінюється в 8 балів.
Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (6 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;
- 4-5 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 2-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;
- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.
Результат вирішення студентом задачі (подібні розглянуто на лабораторних заняттях) оцінюється за наступною шкалою:
максимальна оцінка (8 балів): студент правильно вирішив задачу;
- 6-7 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;
- 4-5 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;
- 2-3 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;
- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача.
- 0 балів: студент не вирішив задачу.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |