Критерії оцінювання

При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Аналіз природних і стічних вод» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання лабораторної роботи та її захист

Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи

6

4

24

2

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 1

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-12

12

3

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

1

0-6

6

4

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 2

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-12

12

5

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

1

0-6

6

6

Підсумковий

контроль - залік

Індивідуальне практичне завдання

1

20

 

40

Залік проводиться у письмовій формі за білетами (проводиться під час навчання)

20

Усього

11

 

100

 

Поточний контроль передбачає проведення лабораторних робіт в аудиторії та оцінювання їх виконання. Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина, експериментальна, включає виконання лабораторної роботи і оформлення звіту з неї. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми розділу. Лабораторна робота має бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за виконання лабораторної роботи: 1 бал – за виконання домашньої самостійної роботи; 1 бал – за володіння теоретичними основами експериментальної роботи; 2 бали– за виконання лабораторної роботи, її оформлення та захист.

Протягом вивчення дисципліни максимально за виконання лабораторних робіт можна отримати 24 бали.

Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-6 балів.

Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та проведення заліку у письмовій формі за білетами, що включають 1-е питання – теоретичне з розділу аналізу природних і стічних вод, і 2-е – теоретичне з виконання аналізу води, 3-е питання – перевірки практичних умінь застосування знань з хімії аналізу природних і стічних вод; тривалість заліку 2 академічні години.

Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за такою шкалою:

 Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.

Основна частина (1-10 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-4 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-4 бали).

Висновки (1-2 бали): уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки.

Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).

Підготовка комп’ютерної презентації (1-6 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1-2 бали); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1-2 бали); слайд-шоу (близько 10 слайдів) (1-2 бали).

Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом по кожному пункту. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-20 балів.

До складання заліку допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.

Вимоги до оформлення індивідуальних практичних робіт студентів

 

Індивідуальна практична робота оформлюється на стандартних аркушах паперу формату А4, вона може бути написана зрозумілим почерком або надрукована.

Робота має включати такі розділи:

Ø   Вступ.

Ø   Основна частина.

Ø   Висновки.

Ø   Список використаної літератури.

У вступі визначається постановка проблеми в загальному вигляді та її зв'язок із важливими науковими чи практичними завданнями.

В основній частині проводиться аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано вирішення зазначеної проблеми, виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, виклад основного матеріалу.

У висновках розкривається власне відношення автора до проблеми як майбутнього фахівця хіміка.

Список літератури подається в алфавітному порядку згідно стандарту. Під час опрацювання літературних джерел перевага має надаватися науковим статтям у фахових виданнях України, навчальним посібникам і підручникам, виданих за останні 10 років. (!)

Посилання на літературні джерела по тексту подаються у квадратних дужках, вказується номер джерела і номер сторінки (сторінок) у ньому. Наприклад, [2, с.15-16].

Обсяг роботи 10-15 сторінок.

 

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 


Last modified: Thursday, 9 March 2017, 4:43 PM