Система накопичення балів
Види і зміст поточних контрольних заходів
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Тест 1 за теоретичними питаннями в системі Мудл |
Навчальний матеріал за ЗМ 1 (розділ 3 РП) |
Кількість питань – 10, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала. |
5 |
Практичне завдання – дослідити шлях становлення стереотипу |
Надати пакет матеріалів із власним створеним стереотипом. |
Оформлення пакету матеріалів у форматі .doc/.pdf/.pptx – 4, змістове розкриття кожного аспекту завдання (поняття, бажаний стереотип, шляхи його формування, кінцевий результат) – 6. |
10 |
|
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
2 |
Тест 2 за теоретичними питаннями в системі Мудл |
Навчальний матеріал за ЗМ 2 (розділ 3 РП) |
Кількість питань – 10, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала |
5 |
|
Практичне завдання – підготувати аналіз різнобічності понять, пов’язаних зі стандартним сприйняттям дійсності |
Апелювання до загальних понять дисциппліни: стереотипи, дискримінація, упередження, протистояння. Навести приклади кожного поняття.
|
Оформлення звітної документації – 4 б. Виконання практичного завдання з урахуванням усіх зазначених змістових аспектів– 6 б. |
10 |
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
3 |
Тест 3 за теоретичними питаннями в системі Мудл |
Навчальний матеріал за ЗМ 3 (розділ 3 РП) |
Кількість питань – 10, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала |
5 |
|
Практичне завдання – зробити аналіз сучасних медіа на виявлення стереотипів, що побутують в інфопросторі |
Підготувати презентацію з наданням аналізу медіа-ресурсу |
Презентація власної презентації – 5 б., з аргументацією вибору всіх структурних елементів – 5 б. |
10 |
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
4 |
Тест 4 за теоретичними питаннями в системі Мудл |
Навчальний матеріал за ЗМ 4 (розділ 3 РП) |
Кількість питань – 10, кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала |
5 |
Заповнення власного шаблону – 5 б. Використання засобів SEO оптимізації – 5 б. |
Практичне завдання – виявити стереотип та зруйнувати його, використавши один з методів протидії стереотипів |
Виявити стереотип та продумати процес протидії цьому стереотипу шляхом медіа-мови |
Презентація власного матеріалу – 5 б., з аргументацією вибору всіх структурних елементів – 5 б. |
10 |
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
2 |
|
|
15 |
Усього за змістові модулі контр. заходів |
8 |
|
|
60 |