Passer au contenu principal
Panneau latéral
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Connexion
Ігрові технології у роботі логопеда
Recherche de cours
Fermer
Recherche de cours
Activer/désactiver la saisie de recherche
Ouvrir l’index du cours
Ouvrir le tiroir des blocs
Accueil
Cours
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Ігрові технології у роботі логопеда
Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...
Л2. Психолого-педагогічні особливості використання...
Л2. Психолого-педагогічні особливості використання навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях
Conditions d’achèvement
Презентація
Modifié le: dimanche 9 février 2025, 21:31
Activité précédente
П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Activité suivante
Теоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»
Aller à…
Aller à…
Новини
Запис на консультацію
Силабус 2025
Розклад і зміст курсу
Система накопичення балів
Game-Based Learning and Gamification for Education
Becker K. Choosing and Using Digital Games in the Classroom : A Practical Guide. Cham : Springer, 2017. 411 p.
Sher B. Early Intervention Games : Fun, Joyful Ways to Develop Social and Motor Skills in Children with Autism Spectrum or Sensory Processing Disorders. San Francisco : Jossey-Bass, 2009. 235 p.
Simulation and Serious Games for Education / Y. Cai, S. L. Goei, W. Trooster (eds.). Singapore : Springer, 2017. 145 p.
Warren S. J., Jones G. Learning Games : The Science and Art of Development. Cham : Springer, 2017. 262 p.
Zeshan U. Serious Games in Co-creative Facilitation: Experiences from Cross-sectoral Work with Deaf Communities. Lancaster : Ishara Press, 2020. 154 p.
Evaluation of childrens' play : Tools and methods / S. Besio, D. Bulgarelli, V. Stancheva-Popkostadinova (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 140 p.
Guidelines for supporting children with disabilities' play : Methodologies, tools, and contexts / P. Encarnacao, S. Ray-Kaeser, N. Bianquin (eds.). Warsaw : De Gruyter, 2018. 153 p.
Perspectives and research on play for children with disabilities : Сollected papers / D. Bulgarelli (ed.). Berlin : De Gruyter, 2020. 189 p.
Методика застосування комп’ютерних технологій при навчанні дітей із вадами мовлення: опорні конспекти лекцій у схемах і таблицях
Текстові RPG для наймолодших українською
Віртуальні гральні кубики
Л1. Теорія та історія ігрових технологій в педагогічній та логопедичній практиці
П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії
П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях
П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Теоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»
Floortime Training: ADHD and Autism
Floortime приклад
Floortime in Ukraine
Для самостійного опрацювання: Базове наповнення логопедичного кабінету та переносного логопедичного комплексу для використання ігрових технологій
Для самостійного опрацювання: Презентація Логопедичний кабінет_оснащення
П4. Створення «Скарбнички мрії»
П5. Іграшка та її роль в ігровій технології
Л3. Іграшка та її роль в ігровій технології
П6. Використання різноманітних конструкторів в логопедії
П7. Використання конструктора LEGO у логопедичній практиці
Л4. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
П8 - П9. Ігрові технології під час виконання артикуляційної гімнастики та логопедичного масажу
Л5. Ігри на розвиток сенсорної та моторної сфери в практиці корекційного педагога
П10. Методика проведення ігор на розвиток дрібної та загальної моторики
Для самостійного опрацювання: Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
П11. Ігрові технології для розвитку пізнавальних функцій
Л6. Ігри зі словом,складом, звуком і буквами
П12. Ігри зі словом, складом і звуком
Л7. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Для самостійного опрацювання: Використання цифових технологій у логопедичній роботі
П13. Комп’ютерні ігрові технології в роботі корекційного педагога
Для самостійного опрацювання: Терапевтична гра як технологія корекційної педагогіки
П14 Підбір та презентація терапевтичних ігор з метою педагогічної корекції
Питання для підготовки до підсумкового контролю
Підсумкове тестування
Варіанти ІНДЗ