Тема 6. Міжнародний ринок реклами та її сегменти
Сутність міжнародного ринку реклами. Основні
суб’єкти міжнародного ринку реклами. Рейтинг рекламних витрат.
Рекламно-комунікаційні холдинги світу, що лідирують. Основні тенденції розвитку
міжнародного рекламного ринку. Структурні зміни у рекламній діяльності.
Концентрація рекламної діяльності. Зростання впливу найбільших рекламодавців.
Процес спеціалізації агентств. Рекламний ринок окремих регіонів
(Азіатсько-тихоокеанський регіон, Східна Європа, Західна Європа тощо). Прогноз
розвитку світового рекламного ринку. Розвинуті рекламні ринки. Рекламні ринки,
що розвиваються.
Modifié le: Monday 18 October 2021, 20:52