Тема 6. Міжнародний ринок реклами та її сегменти

Сутність міжнародного ринку реклами. Основні суб’єкти міжнародного ринку реклами. Рейтинг рекламних витрат. Рекламно-комунікаційні холдинги світу, що лідирують. Основні тенденції розвитку міжнародного рекламного ринку. Структурні зміни у рекламній діяльності. Концентрація рекламної діяльності. Зростання впливу найбільших рекламодавців. Процес спеціалізації агентств. Рекламний ринок окремих регіонів (Азіатсько-тихоокеанський регіон, Східна Європа, Західна Європа тощо). Прогноз розвитку світового рекламного ринку. Розвинуті рекламні ринки. Рекламні ринки, що розвиваються.

Последнее изменение: Monday, 18 October 2021, 20:52