Практичне заняття 5. Психічний розвиток дитини від двох до шести років

Практичне заняття 5. Психічний розвиток дитини від двох до шести років

Питання для обговорення 

1. Особливості когнітивного розвитку.
2. Особливості розвитку афективної сфери.
3. Розвиток мотиваційної сфери.
4. Особливості Я-концепції.

Основні поняття: Інтеріоризація, перцептивні дії, перцептивні еталони, довільна пам'ять, практичне узагальнення, неологізм, сенсомоторний інтелект, доопераційне мислення, довільна увага, пізнавальні емоції, креативність, афективність, індивідуалізм, естетичні, інтелектуальні, праксичні почуття, домінуюча установка, атрибуція, експектація, Я-образ, фрагментація особистості, самоактуалізація. 

Література:

1. Дуткевич Т. В. Дитяча психологія. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 424 с.
2. Дуткевич Т. В. Дошкільна психологія. Київ: Центр учбової літератури, 2007. 392 с.
3. Вікова психологія: навчальний посібник / за ред. Г. С. Костюка. Київ : Радянська школа, 1976. 269 с.
4. Савчин М. В., Василенко Л. П. Вікова психологія. Київ : Академвидав, 2011. 382 с.
5. Сергєєнкова О.П., Столярчук О.А., Коханова О.П., Пасєка О.В. Вікова психологія. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 376 с.
Додаткові інформаційні матеріали до теми
1. Савченко М. В. До проблеми формування основ життєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2007. С. 185-191.
2. Обухова Л. Ф. Детская (возрастная) психология. Москва : Российское педагогическое агентство, 1996. 374 с.
3. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України «Актуальні проблеми психології». URL: http://www.appsychology.org.ua/index.php/ua/


Остання зміна: Tuesday 24 May 2022 12:19 PM