Практичне заняття 11. Особливості Я-концепції молодшого шкільного віку

Практичне заняття 11. Особливості Я-концепції молодшого шкільного віку

Питання для обговорення 

1. Образ тіла і Я-концепція
2. Розвиток самооцінки.
3. Порушення в розвитку самооцінки.

Основні поняття: Я-образ, Я-концепція, конгруентність, самовизначення, Я-реальне, Я-перспективне, адекватна самооцінка, позитивна Я-концепція, негативна самооцінка

Література:

1. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія (курс лекцій). Київ : Центр учбової літератури, 2010. 128 с.
2. Павелків Р.В. Вікова психологія. Київ : Кондор 2015. 469 с. 29
3. Савчин М. В., Василенко Л.П. Вікова психологія. Київ : Академвидав, 2011. 382 с.
4. Видра О. Г. Вікова та педагогічна психологія. Київ : Центр учбової літератури, 2011. 112 с.
5. Психологический атлас человека / под ред. А.А. Реана. Москва : АСТ, 2010. 651 с.
Додаткові інформаційні матеріали до теми
1. Дьяченко О. М., Лаврентьева Т. В. Психическое развитие дошкольников. Москва: Педагогика, 1984. С. 3–26.
2. Соколова Е. Т. Самосознание и самооценка при аномалиях личности. Москва : МГУ, 1989. 210 с.
3. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество. Москва : Просвещение, 1999. 456 с.


Остання зміна: Tuesday 24 May 2022 12:45 PM