Практичне заняття 4. Психічний розвиток дитини від нуля до двох років

Практичне заняття 4. Психічний розвиток дитини від нуля до двох років

Питання для обговорення 

1. Розвиток відчуттів і сприйняття.
2. Розвиток мови.
3. Розвиток мислення.
4. Розвиток пам'яті.
. Розвиток уваги.

Основні поняття: Пізнавальні психічні процеси, когнітивні процеси, модальність відчуттів, мовний слух, сприйняття, перцептивна діяльність, узагальнення, мимовільна увага, довільна увага

Література:

1. Крайг Г., Бокум Д. Психология развития. Санкт-Питербург : Питер, 2006. 940 с.
2. Лешли Д. Работать с маленькими детьми, поощрять их развитие и решать проблемы: пер. с англ.: кн. для воспитателя дет. сада. Москва : Просвещение, 1991. 223 с.
3. Максименко С. Д. Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии). Київ : Ваклер, 2000. 320с.
4. Карпенко Є. В. Вікова та педагогічна психологія : Актуальні студії сучасних українських учених. Дрогобич : Посвіт, 2014. 152 с.
5. Дуткевич Т.В. Дитяча психологія. Київ : Центр учбової літератури, 2012.424 с.
Додаткові інформаційні матеріали до теми
1. Бочаріна Н. Особливості психологічної адаптації дітей раннього віку. URL: http: // ephsheir. phdpu. edu. ua: 8081/ xmlui/bitstream/handle/ 8989898989
2. Духовський О. Оцінка психоемоційного стану батьків немовлят з важкою черепно-мозковою травмою як основа системи медикопсихологічної підтримки у дитячій нейрохірургії. URL: http://repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/18244/1/20-23.pdf
3. Маркова М. До проблеми медико-психологічного супроводу системи мати–дитина за різних умов вигодовування немовляти URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/pscp_2015_2_1-2_14.pdf
Остання зміна: Tuesday 24 May 2022 12:14 PM