Практичне заняття 12. Поведінкові особливості молодшого шкільного віку

Практичне заняття 12. Поведінкові особливості молодшого шкільного віку

Питання для обговорення 

1. Розвиток дитини як суб'єкта діяльності.
2. Розвиток фізичної активності і моторних навичок.
3. Розвиток соціальної поведінки.

Основні поняття: Конвенціональні норми, природна сепарація, навчальна діяльність, мобінг, булінг

Література:

1. Павелків Р. В. Дитяча психологія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. Київ : Академвидав, 2008. 432 с.
2. Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія. Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. 330 с.
3. Дуткевич Т. В. Дитяча психологія. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 424 с.
4. Вікова психологія : навч. посіб. / за ред. Г. С. Костюка. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 376 с. 31
5. Дьяченко О. М., Лаврентьева Т. В. Психическое развитие дошкольников. Москва : Педагогика, 1984. С. 3–26.
6. Психология человека от рождения до смерти. Психологический атлас человека / под ред. А.А. Реана. Санкт-Питербург : Прайм-ЕРОЗНАК, 2007. 561 с.
Додаткові інформаційні матеріали до теми
1. Паренс Г. Агрессия наших детей. Москва : Форум, 1997. 160 с.
2. Кулагина И. Ю. Возрастная психология. Москва : УРАО, 1999. 176 с.
3. Матюхина М. В. Мотивация учения младших школьников. Москва : Педагогика, 1984. 144 с.


Остання зміна: Tuesday 24 May 2022 12:49 PM