Презентація курсу
Метою вивчення навчальної дисципліни «Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових
класів в умовах НУШ» є усвідомлення студентами магістерського рівня вищої
освіти сутності рефлексивно-оцінювальної діяльності вчителя початкових класів,
оволодіння механізмами та інструментами її практичної реалізації в освітньому
просторі Нової української школи.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів в умовах НУШ» є:
- усвідомити сутність понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія вчителя початкових класів», «рефлексивні вміння вчителя початкових класів»; «оцінювання», «оцінювальна діяльність», «формувальне оцінювання»;
- ознайомитися з етапами та механізми рефлексивної діяльності вчителя початкових класів; особливостями здійснення формувального та підсумкового оцінювання результатів навчання молодших школярів;
- озброїтися арсеналом інструментів для здійснення рефлексивно- оцінювальної діяльності в освітньому процесі початкової школи;
- ознайомитися з особливості формування рефлексивних і оцінювальних умінь молодших школярів;
- формувати свідомість у застосуванні рефлексивних і оцінювальних умінь щодо регулювання, контролю та оцінювання власної педагогічної діяльності, поведінки, особистісно-професійних якостей та освітньої діяльності учнів;
- виробити ціннісне ставлення до рефлексивно- оцінювальної діяльності як важливого механізму особистісно-професійного розвитку вчителя початкових класів.