Система накопичення балів та оцінювання

Система накопичення балів та оцінювання

з дисципліни «Фізіотерапія в косметології»

 

Підсумкова оцінка з навчальної дисципліни формується з урахуванням результатів поточного та підсумкового контролю знань. 

Протягом семестру студенти отримують бали поточного контролю, сума яких має складати від 35 до 60 балів, що передбачає допуск студента до підсумкової атестації. Сума поточного контролю менша 35 балів означає не допуск до підсумкової атестації та орієнтує на доопрацювання матеріалу у вигляді виконання завдань самостійної роботи, добору балів підчас співбесід і консультацій. Добір балів закінчується при досягненні студентом 35 балів.

Підсумкова оцінка з навчальної дисципліни формується з урахуванням результатів поточного контролю та заліку

Поточні контрольні заходи (max 60 балів)

Обов’язкові види роботи:

Завдання із самостійної роботи – підготовка конспектів з окремих тем навчальної дисципліни, які винесені на самостійне опрацювання (max 10 балів). При вивчені дисципліни передбачено виконання 2 поточних завдань для самостійного опрацювання – максимум 20 балів за семестр.

Поточне контрольне тестування у системі Moodle ЗНУ за результатами вивчення тем першого та другого змістового модулів передбачає виконання 30 тестових завдань протягом 30 хвилин, кількість спроб – 1 (max 20 балів). При вивчені дисципліни передбачено проведення 2 поточних тестових контролю знань – максимум 40 балів за семестр.

 

Підсумкові контрольні заходи (max 40 балів):

Підсумковий тестовий контроль у системі Moodle ЗНУ (max 20 балів) передбачає підсумкове тестування за темами, вивченими в поточному семестрі (30 тестових завдань, обмеження в часі 30 хвилин)

Захист індивідуального дослідницького завдання (max 20 балів) здійснюється на заліковому тижні. Публічний захист є обов’язковою вимогою для зарахування результатів за даними видами робіт. Індивідуальне дослідницьке завдання (ІДЗ) варто обрати тим, хто володіє базовими методами проведення наукових досліджень і прагне поглибити власні знання з фізіотерапії в косметології. Тема ІДЗ обирається впродовж першого тижню семестру з переліку запропонованих тем за узгодженням викладача курсу. Результати ІДЗ можуть стати основою для доповідей на студентських науково-практичних конференціях.

 

Види і зміст контрольних заходів

 

Вид заняття/

роботи

Вид контрольного заходу

Зміст контрольного заходу*

Критерії оцінювання

та термін виконання*

Усього балів

1

2

3

4

5

Поточний контроль

Змістовий модуль 1

  - поточне тестування Moodle ЗНУ – Тест до ЗМ1

- завдання 1.1 Moodle ЗНУ

- оцінка теоретичних знань

 

 

- протокол / конспект самостійної роботи

20

 

 

10

30

Змістовий модуль 2

 - поточне тестування Moodle ЗНУ – Тест до ЗМ2

- завдання 1.2 Moodle ЗНУ 

 - оцінка теоретичних знань

 

 

- протокол / конспект самостійної роботи

20

 

 

10

30

Усього за поточний контроль

 

 

 

60

Підсумковий контроль

Залік

Теоретичне завдання

Підсумковий тестовий контроль у системі Moodle ЗНУ

 

20

Практичне завдання

Індивідуальне дослідницьке завдання

 

20

Усього за

підсумковий контроль

 

 

40

 

 

Критерії оцінювання завдань із самостійної роботи

 

10 балів – виконані всі вимоги до виконання завдання; тема розкрита повністю, зроблений аналіз різних точок зору на проблему; виклад термінологічно правильний; сформульовані висновки, наведені правильні приклади. Робота логічна, послідовна, композиційно чітка. Дано аргументацію своєї думки з опорою на факти громадського життя або особистий досвід, практичний досвід.

8 балів – виконані основні вимоги до виконання завдання: тема розкрита достатньо повно, проблема позначена, але не достатньо обґрунтована її актуальність, зроблений короткий аналіз різних точок зору на проблему й викладена власна позиція, допущені несуттєві помилки в змісті; пояснення в цілому передають зміст відповіді на питання; сформульовані висновки; виклад термінологічно правильний.    

6 балів – виконані формальні вимоги до виконання завдання, але при цьому допущені недоліки у викладенні матеріалу; тема розкрита частково, розкрито більшість проблемних питань або розкрито всі питання, але є недоліки. Проблема розкрита з використанням основних термінів і понять у контексті відповіді (теоретичні зв’язки й обґрунтування не присутні або явно не простежуються).

3 бали – тема розкрита при формальному використанні фахових термінів, допущені фактичні помилки в змісті, висновки не достатньо чіткі. Власна думка не достатньо аргументована фактами громадського життя або власним досвідом, практичним досвідом

0 балів – тема завдання не розкрита, виявляється істотне нерозуміння проблеми, відсутня логіка викладу представленого матеріалу, не розкрито зміст поставлених питань; при формулюванні відповіді на теоретичні питання є грубі помилки, які свідчать про незнання і нерозуміння матеріалу.

 

Критерії оцінювання індивідуального творчого завдання

 

Під час оцінювання презентації з індивідуального творчого завдання враховуються такі складові:

- зміст: розкрито всі аспекти наведеної тематики презентації; матеріал викладений у доступній формі; слайди розміщені у логічній послідовності; заключний слайд з узагальненими висновками; бібліографія із зазначенням всіх використаних ресурсів;

- елементи оформлення: зміна слайдів; дизайн; графіки, діаграми, рисунки; оригінальність і винахідливі приклади.

20-17 балів –  у презентації відображено глибоке розуміння та усвідомлення матеріалу, творчий підхід до поставлених задач. Під час аналізу / інтерпретації зроблені самостійні висновки, аргументація, висловлене власне ставлення до проблеми. Рисунки, фото та відеоматеріали – у кількості, виправданій змістом презентації. Робота виконана творчо і самостійно. Презентація

характеризується оригінальністю.

16-13 балів – презентація має задовольняти всім критеріям нижчого рівня і одному або двом таким: відображає глибокий пошук при дослідженні та застосування навичок мислення високого рівня; показує явне поглиблення та розуміння теми; притягує увагу аудиторії.

12-9 балів – проект має чіткі цілі, відповідні темі. Включена інформація добута із різноманітних джерел. Проект корисний не тільки для студентів, які його створили

8-5 бали – проект представляє інформацію, структуровану у формі опорного конспекту, зрозумілу для аудиторії. Зроблений акцент на важливих питаннях. Проект сфокусований на темі, але не висвітлює її. Наявна певна організаційна структура, але вона не явна з показу. Можуть бути фактичні помилки чи незрозумілості, але вони незначні.

4-0 балів – проект здається випадковим, нашвидку зробленим, чи незакінченим. Наявні значні фактичні помилки та нерозуміння теми.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою    університету

За національною шкалою

 Залік

A

90 – 100 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 


Modifié le: Sunday 22 September 2024, 22:08