ІНФОРМАЦІЯ про автора та викладача дисципліни "TEAM BUILDING+SOFT SKILLS: успішний старт сучасного лідера "
КУРІННА АЛЛА ФЕЛІКСІВНА
Кафедра дошкільної та початкової освіти
e-mail: Felixsovna@i.ua
0979828584
Освіта:
Дніпропетровський державний університет, спеціальність «Російська мова і література» з присвоєнням кваліфікації «Філолога, викладача російської мови і літератури» (1988 р.)
Досвід роботи:
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 (1986 – 2008 рр.): обіймала посади – вчителя російської мови та літератури, риторики; заступника директора з виховної роботи;
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (2008 – 2019 рр.): обіймала посади – доцента кафедри теорії та методики виховання, кафедри дошкільної та початкової освіти, кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін, кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін; вченого секретаря; проректора з науково-методичної роботи; завідувача Міжструктурної науково-дослідної лабораторії;
Запорізький національний університет (з 2019 р. й дотепер): обіймає посаду доцента кафедри дошкільної та початкової освіти.
Сфера наукових інтересів: теорія та практика сучасної риторики; лінгвориторика; педагогічна акмеологія; психолінгвістика.
Автор понад 130 публікацій; 4 навчальних програм, 2 електронних навчальних посібників та 1 науково-методичного посібника з грифами МОН; співавтор 3 колективних монографій; укладач 18 навчально-методичних збірників.
Наукова діяльність:
Дисертація з теми «Формування комунікативних умінь і навичок учнів гуманітарних ліцеїв на уроках риторики» за спеціальністю 13.00.02 (Теорія та методика навчання – російська мова) захистила в 2005 р. (спеціалізована ВР К 67.053.01 при Херсонському державному університеті);
Дійсний член Української асоціації психолінгвістів (з 2007 р.);
Звання доцента за кафедрою гуманітарної освіти (2014 р.);
У 2013 р. закінчила докторантуру Херсонського державного університету за спеціальністю 13.00.02 написанням дисертації на тему: «Методика навчання російської мови в основній школі на засадах словоцентричного підходу»;
Член-кореспондент Української академії акмеології (з 2017 р.)