🧩 Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

🎯 Призначення курсу

Курс спрямований на виявлення та характеристику психічних особливостей дітей із психофізичними порушеннями, дітей, які мають труднощі у навчанні, а також причин цих труднощів у дітей з нормотиповим розвитком і з особливими освітніми потребами. Особлива увага приділяється аналізу стану сім’ї та розкриттю шляхів корекції загальних і специфічних труднощів розвитку.


📝 Мета курсу

Формування у студентів системи психодіагностичних знань і вмінь, необхідних для:

  • розуміння закономірностей індивідуальних відмінностей у розвитку;

  • діагностування порушень розвитку, що є причинами труднощів у навчанні, спілкуванні та соціалізації;

  • пошуку шляхів подолання неуспішності дітей з нормотиповим розвитком і дітей з особливими освітніми потребами;

  • ознайомлення з принципами й методами роботи Інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ).


✅ Результати навчання

Після успішного завершення курсу студент зможе:

  • проводити психодіагностичну роботу для виявлення дітей з особливостями розвитку;

  • обирати доцільні діагностичні методики залежно від ситуації;

  • застосовувати сучасні психодіагностичні інструменти у роботі з дітьми різних категорій;

  • орієнтуватися у методиках діагностики, що використовуються в умовах НУШ та ІРЦ;

  • правильно структурувати та організовувати навчально-виховний процес у спеціальних закладах;

  • застосовувати комплексний і мультидисциплінарний підхід до супроводу дітей з ООП;

  • складати індивідуальні психокорекційні програми;

  • використовувати теоретичні основи спеціальної психології та дефектології для побудови ефективного корекційного процесу.