Презентація курсу
🧩 Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
🎯 Призначення курсу
Курс спрямований на виявлення та характеристику психічних особливостей дітей із психофізичними порушеннями, дітей, які мають труднощі у навчанні, а також причин цих труднощів у дітей з нормотиповим розвитком і з особливими освітніми потребами. Особлива увага приділяється аналізу стану сім’ї та розкриттю шляхів корекції загальних і специфічних труднощів розвитку.
📝 Мета курсу
Формування у студентів системи психодіагностичних знань і вмінь, необхідних для:
- 
розуміння закономірностей індивідуальних відмінностей у розвитку;
 - 
діагностування порушень розвитку, що є причинами труднощів у навчанні, спілкуванні та соціалізації;
 - 
пошуку шляхів подолання неуспішності дітей з нормотиповим розвитком і дітей з особливими освітніми потребами;
 - 
ознайомлення з принципами й методами роботи Інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ).
 
✅ Результати навчання
Після успішного завершення курсу студент зможе:
- 
проводити психодіагностичну роботу для виявлення дітей з особливостями розвитку;
 - 
обирати доцільні діагностичні методики залежно від ситуації;
 - 
застосовувати сучасні психодіагностичні інструменти у роботі з дітьми різних категорій;
 - 
орієнтуватися у методиках діагностики, що використовуються в умовах НУШ та ІРЦ;
 - 
правильно структурувати та організовувати навчально-виховний процес у спеціальних закладах;
 - 
застосовувати комплексний і мультидисциплінарний підхід до супроводу дітей з ООП;
 - 
складати індивідуальні психокорекційні програми;
 - 
використовувати теоретичні основи спеціальної психології та дефектології для побудови ефективного корекційного процесу.