Система і критерії оцінювання
1. Види і зміст поточних контрольних заходів
|
Вид заняття/ роботи |
Вид контрольного заходу |
Зміст контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
|
Поточний контроль |
||||
|
Практичне заняття 1 |
опитування, участь в інтерактивних заходах |
Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах |
Знання основних понять матеріалу модуля. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання. |
2 |
|
доповіді на практичному занятті 1 |
Захист доповіді |
Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації |
4 |
|
|
участь в інтерактивних заходах |
Оцінювання участі в інтерактивних заходах |
Опора на матеріал, що вивчається |
2 |
|
|
Практичне заняття 2
|
опитування, участь в інтерактивних заходах |
Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах |
Знання основних педагогічних понять матеріалу модуля. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання. |
2 |
|
доповіді на практичних занятті 2 |
Захист доповіді |
Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації |
4 |
|
|
вирішення педагогічних ситуацій |
Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій |
Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації |
2 |
|
|
Тестування за змістовими модулями №1–2 |
10 тестових завдань |
Правильна відповідь на кожне тестове завдання оцінюється в 1 бал |
10 |
|
|
Практичне заняття 3 |
опитування, участь в інтерактивних заходах |
Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах |
Знання основних психологічних понять. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.. |
2 |
|
доповіді на практичному занятті |
Захист доповіді |
Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації |
4 |
|
|
|
Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій |
Опора на матеріал, що вивчається |
2 |
|
|
Практичне заняття 4 |
опитування, участь в інтерактивних заходах |
Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах |
Знання основних понять. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.. |
2 |
|
|
доповіді на практичному занятті 4 |
Захист доповіді |
Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації |
4 |
|
вирішення педагогічних ситуацій |
Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій |
Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації |
2 |
|
|
Практичне заняття 5 |
опитування, участь в інтерактивних заходах |
Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах |
Знання основних понять. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.. |
2 |
|
|
доповіді на практичному занятті 5 |
Захист доповіді |
Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації |
4 |
|
вирішення педагогічних ситуацій |
Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій |
Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації |
2 |
|
|
|
Тестування за змістовими модулями №3–4 |
10 тестових завдань |
Правильна відповідь оцінюється в 1 бал |
10 |
|
Усього за поточний контроль |
16 |
|
|
60 |
|
Підсумковий контроль |
||||
|
Екзамен |
Підсумковий тест на матеріалі змістових модулів 1-4 |
Тест містить 20 питань з вибором відповіді з 5. |
Кожна правильно вибрана відповідь оцінюється в 1 бал. |
20 |
|
Індивідуальне завдання |
Індивідуальне завдання виконується студентами у формі есе |
Релевантність (есе повинно відповідати темі та повністю розкривати питання. При розкритті теми студент може використовувати конкретні прикладах або ж власні розмірковування) - 6 балів. Оригінальність та самостійність (незалежність та спроби автора розкрити тему в контексті власної позиції, самостійність у пошуку інформації. Цитування, використання або повторення чужого тексту (навіть у зміненому вигляді) без наявності посилання буде розцінено як плагіат) - 8 балів; Логічність (есе має бути єдиним і логічно зв'язним текстом. Студент висуває певну тезу й потім підкріплює і розвиває їх за допомогою аргументів (можливо, аргументів за і проти) і посилань на ті чи інші джерела. Якщо у роботі буде міститися набір розрізнених і погано обґрунтованих тверджень, то вона отримає низький бал за даним критерієм) - 6 балів. |
20 |
|
Шкала оцінювання ЗНУ: національна та ECTS
|
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
|
Екзамен |
Залік |
||
|
A |
90 - 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
|
B |
85 - 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
|
C |
75 - 84 (добре) |
||
|
D |
70 - 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
|
E |
60 - 69 (достатньо) |
||
|
FX |
35 - 59 (незадовільно - з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
|
F |
1 - 34 (незадовільно - з обов’язковим повторним курсом) |
||