1.  Види і зміст поточних контрольних заходів

Вид заняття/ роботи

Вид контрольного заходу

Зміст контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

Поточний контроль

Практичне заняття 1

опитування, участь в інтерактивних заходах

Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах

Знання основних понять матеріалу модуля. Повнота і логічність викладу.

2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки;

1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.

2

доповіді на практичному занятті 1

Захист доповіді

Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації

4

участь в інтерактивних заходах

Оцінювання участі в інтерактивних заходах

Опора на матеріал, що вивчається

2

Практичне заняття 2

 

опитування, участь в інтерактивних заходах

Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах

Знання основних педагогічних понять матеріалу модуля. Повнота і логічність викладу.

2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки;

- 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.

2

доповіді на практичних занятті 2

Захист доповіді

Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації

4

вирішення педагогічних ситуацій

Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій

Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації

2

Тестування за змістовими модулями №1–2

10 тестових завдань

Правильна відповідь  на кожне тестове завдання оцінюється в 1 бал

10

Практичне заняття 3

опитування, участь в інтерактивних заходах

Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах

Знання основних психологічних понять. Повнота і логічність викладу.

2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки;

- 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання..

2

доповіді на практичному занятті

Захист доповіді

Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації

4

 

Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій

Опора на матеріал, що вивчається

2

Практичне заняття 4

опитування, участь в інтерактивних заходах

Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах

Знання основних понять. Повнота і логічність викладу.

2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки;

- 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання..

2

 

доповіді на практичному занятті 4

Захист доповіді

Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації

4

вирішення педагогічних ситуацій

Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій

Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації

2

Практичне заняття 5

опитування, участь в інтерактивних заходах

Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах

Знання основних понять. Повнота і логічність викладу.

2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки;

- 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання..

2

 

доповіді на практичному занятті 5

Захист доповіді

Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації

4

вирішення педагогічних ситуацій

Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій

Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації

2

 

Тестування за змістовими модулями №3–4

10 тестових завдань

Правильна відповідь  оцінюється в 1 бал

10

Усього за поточний контроль

16

 

 

60

Підсумковий контроль

Екзамен

Підсумковий тест на матеріалі змістових модулів 1-4

Тест містить 20 питань з вибором відповіді  з 5.

Кожна правильно вибрана відповідь оцінюється в 1 бал.

20

Індивідуальне  завдання

Індивідуальне завдання виконується студентами у формі есе

Релевантність (есе повинно відповідати темі та повністю розкривати питання. При розкритті теми студент може використовувати конкретні прикладах або ж власні розмірковування) - 6 балів.

Оригінальність та самостійність (незалежність та спроби автора розкрити тему в контексті власної позиції, самостійність у пошуку інформації. Цитування, використання або повторення чужого тексту (навіть у зміненому вигляді) без наявності посилання буде розцінено як плагіат) - 8 балів;

Логічність (есе має бути єдиним і логічно зв'язним текстом. Студент висуває певну тезу й потім підкріплює і розвиває їх за допомогою аргументів (можливо, аргументів за і проти) і посилань на ті чи інші джерела. Якщо у роботі буде міститися набір розрізнених і погано обґрунтованих тверджень, то вона отримає низький бал за даним критерієм) - 6 балів.

20

 

Шкала оцінювання ЗНУ: національна та ECTS

За шкалою ECTS

За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 - 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 - 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 - 84 (добре)

D

70 - 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 - 69 (достатньо)

FX

35 - 59 (незадовільно - з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 - 34 (незадовільно - з обов’язковим повторним курсом)

Остання зміна: неділю 26 жовтня 2025 22:17 PM