Система і критерії оцінювання
1. Види і зміст поточних контрольних заходів
| 
 Вид заняття/ роботи  | 
 Вид контрольного заходу  | 
 Зміст контрольного заходу  | 
 Критерії оцінювання  | 
 Усього балів  | 
| 
 Поточний контроль  | 
||||
| 
 Практичне заняття 1  | 
 опитування, участь в інтерактивних заходах  | 
 Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах  | 
 Знання основних понять матеріалу модуля. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.  | 
 2  | 
| 
 доповіді на практичному занятті 1  | 
 Захист доповіді  | 
 Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації  | 
 4  | 
|
| 
 участь в інтерактивних заходах  | 
 Оцінювання участі в інтерактивних заходах  | 
 Опора на матеріал, що вивчається  | 
 2  | 
|
| 
 Практичне заняття 2 
  | 
 опитування, участь в інтерактивних заходах  | 
 Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах  | 
 Знання основних педагогічних понять матеріалу модуля. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання.  | 
 2  | 
| 
 доповіді на практичних занятті 2  | 
 Захист доповіді  | 
 Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації  | 
 4  | 
|
| 
 вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації  | 
 2  | 
|
| 
 Тестування за змістовими модулями №1–2  | 
 10 тестових завдань  | 
 Правильна відповідь на кожне тестове завдання оцінюється в 1 бал  | 
 10  | 
|
| 
 Практичне заняття 3  | 
 опитування, участь в інтерактивних заходах  | 
 Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах  | 
 Знання основних психологічних понять. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання..  | 
 2  | 
| 
 доповіді на практичному занятті  | 
 Захист доповіді  | 
 Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації  | 
 4  | 
|
| 
 
  | 
 Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Опора на матеріал, що вивчається  | 
 2  | 
|
| 
 Практичне заняття 4  | 
 опитування, участь в інтерактивних заходах  | 
 Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах  | 
 Знання основних понять. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання..  | 
 2  | 
| 
 
  | 
 доповіді на практичному занятті 4  | 
 Захист доповіді  | 
 Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації  | 
 4  | 
| 
 вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації  | 
 2  | 
|
| 
 Практичне заняття 5  | 
 опитування, участь в інтерактивних заходах  | 
 Оцінювання участі в опитуванні та інтерактивних заходах  | 
 Знання основних понять. Повнота і логічність викладу. 2 бали отримує студент, який вільно володіє навчальним матеріалом, орієнтуються в темі та аргументовано висловлює власні думки; - 1 бал отримує студент, який поверхнево володіє матеріалом та може розкрити лише деякі аспекти питання..  | 
 2  | 
| 
 
  | 
 доповіді на практичному занятті 5  | 
 Захист доповіді  | 
 Обґрунтування студентом методичних особливостей доповіді (послідовність матеріалу, проблемність викладу) та візуального ряду презентації  | 
 4  | 
| 
 вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Оцінювання вирішення педагогічних ситуацій  | 
 Опора на матеріал, що вивчається, аналіз ситуації, варіанти вирішення ситуації  | 
 2  | 
|
| 
 
  | 
 Тестування за змістовими модулями №3–4  | 
 10 тестових завдань  | 
 Правильна відповідь оцінюється в 1 бал  | 
 10  | 
| 
 Усього за поточний контроль  | 
 16  | 
 
  | 
 
  | 
 60  | 
| 
 Підсумковий контроль  | 
||||
| 
 Екзамен  | 
 Підсумковий тест на матеріалі змістових модулів 1-4  | 
 Тест містить 20 питань з вибором відповіді з 5.  | 
 Кожна правильно вибрана відповідь оцінюється в 1 бал.  | 
 20  | 
| 
 Індивідуальне завдання  | 
 Індивідуальне завдання виконується студентами у формі есе  | 
 Релевантність (есе повинно відповідати темі та повністю розкривати питання. При розкритті теми студент може використовувати конкретні прикладах або ж власні розмірковування) - 6 балів. Оригінальність та самостійність (незалежність та спроби автора розкрити тему в контексті власної позиції, самостійність у пошуку інформації. Цитування, використання або повторення чужого тексту (навіть у зміненому вигляді) без наявності посилання буде розцінено як плагіат) - 8 балів; Логічність (есе має бути єдиним і логічно зв'язним текстом. Студент висуває певну тезу й потім підкріплює і розвиває їх за допомогою аргументів (можливо, аргументів за і проти) і посилань на ті чи інші джерела. Якщо у роботі буде міститися набір розрізнених і погано обґрунтованих тверджень, то вона отримає низький бал за даним критерієм) - 6 балів.  | 
 20  | 
|
Шкала оцінювання ЗНУ: національна та ECTS
| 
 За шкалою ECTS  | 
 За шкалою університету  | 
 За національною шкалою  | 
|
| 
 Екзамен  | 
 Залік  | 
||
| 
 A  | 
 90 - 100 (відмінно)  | 
 5 (відмінно)  | 
 Зараховано  | 
| 
 B  | 
 85 - 89 (дуже добре)  | 
 4 (добре)  | 
|
| 
 C  | 
 75 - 84 (добре)  | 
||
| 
 D  | 
 70 - 74 (задовільно)  | 
 3 (задовільно)  | 
|
| 
 E  | 
 60 - 69 (достатньо)  | 
||
| 
 FX  | 
 35 - 59 (незадовільно - з можливістю повторного складання)  | 
 2 (незадовільно)  | 
 Не зараховано  | 
| 
 F  | 
 1 - 34 (незадовільно - з обов’язковим повторним курсом)  | 
||