Критерії оцінювання

Види контролю і система накопичення балів

 

При викладанні курсу використовується поточний  і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Вступ до фаху» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання практичних завдань роботи та її захист. Терміни виконання – за тиждень після проведення практичного заняття.

 

8

3

24

2

Контрольна робота за результатами вивчення мате-ріалу Розділу 1 (Проводиться в письмовому вигляді)

 

1

0-12

12

3

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

 

1

0-3

3

4

Контрольна робота за результатами вивчення мате-ріалу Розділу 2 (Проводиться в письмовому вигляді)

 

1

0-12

12

5

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 2 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

 

1

0-3

3

6

Активне слухання теоретичних матеріалів Розділу 1, Розділу 2

2

0-3

6

7

Підсумковий

контроль - екзамен

Індивідуальне практичне завдання

1

15

 

40

Екзаменаційне випробування у письмовій формі за білетами (проводиться під час сесії)

25

Усього

15

 

100

 

Поточний контроль передбачає проведення практичних занять в аудиторії та оцінювання виконання практичних завдань. Практичне заняття включає теоретичну частину, яка передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу.  Оцінка за практичне заняття складається таким чином: 1,75 бали – за виконання домашньої самостійної роботи; 2 бали – за володіння теоретичними основами практичної роботи та застосування їх на практиці.. Можна отримати в кожному розділі 0-15 балів за результати навчальної діяльності під час практичного заняття.

Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-3 балів.

Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та проведення екзаменаційного випробування у письмовій формі за білетами, що включають 1-е питання – теоретичне з розділу «Особливості підготовки  фахівців-хіміків», і 2-е – теоретичне з розділу «Основи професійної майстерності», 3-е питання – перевірки практичних умінь застосування знань з пошуку хімічної інформації; тривалість екзамену 2 академічні години.

Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за наступною шкалою:

Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.

Основна частина (1-8 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-3 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-3 бали).

Висновки (1 бал): уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки.

Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).

Підготовка комп’ютерної презентації (1-4 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1-2 бали); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1-2 бали); слайд-шоу (близько 10 слайдів) (1-2 бали).

Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним пунктом. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-15 балів.

До складання екзамену допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.

 

Modifié le: Friday 10 February 2017, 14:41