Тестові завдання до модуля 2
1 Мета тесту на профпридатність:
а) оцінювання людини;
б) оцінювання психофізіологічних якостей людини, вміння виконувати окрему діяльність;
в) все разом.
2 Мета загальних тестів здібностей:
а) оцінювання загального рівня розвитку і окремих здібностей мислення, уваги, пам’яті та інших вищих психічних функцій;
б) оцінювання психофізіологічних якостей людини, вміння виконувати окрему діяльність;
в) все разом.
3 Основна мета будь-якої комерційної організації: а) зростання попиту та лідерство в дизайні;
б) отримання максимально можливого прибутку;
в) стандартизація або орієнтація на індивідуального споживача;
г) всі відповіді є правильними.
4 Які фактори впливають на процес адаптації співробітника в колективі:
а) організаційний;
б) соціально-психологічний; в) професійний;
г) всі відповіді є правильними?
5 Соціально-психологічна адаптація співробітника – це:
а) прийняття нових норм стосунків, поведінка в даній організації, пристосування до нового соціуму;
б) поступове доопрацювання професійних навиків і навиків співпраці до певного рівня, необхідного для виконання новим співробітником своїх функціональних обов'язків на технологічно необхідному рівні;
в) всі відповіді є правильними.
6 Професійна адаптація – це:
а) поступове
доопрацювання професійних навиків і навиків співпраці до певного рівня, необхідного для виконання новим
співробітником своїх функціональних обов'язків на технологічно необхідному рівні; б) прийняття нових норм стосунків, поведінка в даній
організації, пристосування до нового соціуму; в) всі відповіді є правильними. 7 Хто може виступати в ролі наставника: а) лінійний
керівник; б) співробітник даного підрозділу, що позитивно зарекомендував себе; в)
всі відповіді є правильними? 8 Цілі оцінювання персоналу: а) адміністративна мета; б) інформаційна
мета; в) мотиваційна мета; г) усі
відповіді є правильними. 9 До формальних суб'єктів оцінювання відносять: а) керівників і працівників служб управління
персоналом; б) колег; в) незалежних експертів; г) усі відповіді є правильними. 10 До неформальних суб'єктів оцінювання відносять: а) керівників і працівників служб управління
персоналом; б) колег; в) незалежних експертів; г) правильні відповіді б) і в).
Метод оцінювання: Краща оцінка.