Zum Hauptinhalt
Side panel
Course search
Schließen
Course search
Toggle search input
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Schließen
Course search
Toggle search input
Open course index
Open block drawer
Home
Kurse
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності норм...
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Abschlussbedingungen
Klicken Sie auf den Link '
Ідеї_Г_Я_Трошина_про_загальні_закономірності_нормал_та_аномального.pdf
', um die Datei anzuzeigen
Previous activity
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Next activity
Практичне завдання 1
Direkt zu:
Direkt zu:
Новини
Презентація курсу
Силабус
Підручники
Джерела до курсу
Система накопичення балів
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Практичне завдання 1
Практичне завдання 2
Практичні завдання 3-4
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Практичні завдання 5-6
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Практичні завдання 7-8
Тест до практичних завдань 7 -8
Спостереження комунікації Мартиненко
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест