Skip to main content
Side panel
Course search
Close
Course search
Toggle search input
English (en)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Психолого-педагогічні технології у фізичній культу ...
Course search
Close
Course search
Toggle search input
Вибір дисциплін
Collapse
Expand
Вибір дисциплін
Collapse
Expand
Обрати дисципліни
Статистика вибору дисциплін ВМУ
Результати вибору дисциплін
Open course index
Open block drawer
Home
Courses
Факультети, кафедри
Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...
Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...
Тема 4 Кліпове мислення як феномен сучасності
Розділ 2. Спеціалізовані хмарні сервіси для навчання недоступний
×
Dismiss this notification
Тема 4 Кліпове мислення як феномен сучасності
Completion requirements
Click
Тема (4) (2)_removed.pdf
link to view the file.
Previous activity
Практичне задання 3
Next activity
Тезовий конспект. Способи співпраці учасників процесу фізичного виховання – гейміфікація, сторітейлінг, інтервізія, навчання через побудову алгоритмів процесів, ситуаційні ігри
Jump to...
Jump to...
Пари проводяться у Google Meet
Силабус_ФВ
Силабус_Спорт
Презентація курсу
Система накопичення балів
Інформаційні ресурси
Методичний посібник П-ПТуФВ
Навчальні матеріали. Технології НУШ
Навч пос "Фінансова грамотність"
НУШ Боляк
"Цікава фізкультура" навч посібник
Тема 1. Психолого-педагогічний аспект фізичної культури та спортивної діяльності.
Тезовий конспект. Технології емоційної безпеки й підтримки. Емпатія. Невербальний контакт. Конструктивний мотиваційний діалог
Практичне завдання до лекції 1
Практичне завдання 1
Тема 2. Сучасна фізкультурна освіта в Україні
Тезовий конспект. Комунікація й етика в роботі з уразливими групами.
Практичне завдання до лекції 2
Практичне задання 2
Тема 3 Учні як об'єкт і суб'єкт діяльності фахівця сфери фізичної культури і спорту
Тезовий конспект. Сучасні педагогічні формати для створення «теплого освітнього клімату»
Тезовий конспект. Модифікація фізкультурних програм під потреби учасників з ООП
Тезовий конспект. Стилі взаємодії з учасниками освітнього процесу відповідно їхніх типів темпераменту.
Практичне завдання до лекції 3
Практичне задання 3
Тезовий конспект. Способи співпраці учасників процесу фізичного виховання – гейміфікація, сторітейлінг, інтервізія, навчання через побудову алгоритмів процесів, ситуаційні ігри
Практичне завдання до лекції 4
Практичне задання 4
Практичне задання 5
Тема 5. Формат «Розумна фізична культура і спорт»
Тезовий конспект. Реалізація принципу «розумна фізична культура і спорт» (когнітивно-руховий розвиток особистості).
Тезовий конспект. Комунікація й етика в роботі з уразливими групами
Практичне завдання до лекції 5
Практичне задання 6
Тема 6 Психолого-педагогічна характеристика фахівця з фізичної культури і спорту
Тезовий конспект практичне заняття. Професійна модель сучасного фахівця сфери фізичної культури і спорту
Тезовий конспект. Технології 3D-коучінгу (Дух – Душа – Тіло). Техніка роботи з ем.станом
Правила поводження з УБД
Практичне завдання до лекції 6
Практичне завдання 7
Тема 7 Soft skills фахівців фізичного виховання і спорту
Тезовий конспект. Розвиток soft skills (софтскілів)
Тезовий конспект. Психологічний супровід під час військових дій засобами фізичної культури і спорту. Тактична комунікація
Практичне завдання до лекції 7
Практичне заняття 8
Тема 8 Педагогічні та психологічні технології спортивної діяльності
Тезовий конспект. Мотиваційні установки. Методики саморегуляції. Психофізіологічний профіль.
Презентація "Психолого-педагогічні технології у спортивній діяльності"
Практичне завдання до лекції 8
Практичне завдання 9
Тести з проходження матеріалу за 2 модулі
Питання до заліку
Підсумкова атестація (ТЕСТУВАННЯ у вигляді ЕССЕ)
ІДЗ Обрати одну із тем і представити у вигляді презентації
Завдання 1
Завдання 2
Завдання 3
Завдання 4
Завдання 5
Завдання 6
Завдання 7
Завдання 8
Завдання 9