Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Діагностика дитини з ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам...
Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...
ДО ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛ...
ДО ПРОБЛЕМИ ПОРУШЕННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ
Клацніть посилання
https://lib.iitta.gov.ua/5879/1/%D0%97%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Добір дидактичного матеріалу (Складова структура за А.Г. Марковою)
Наступна секція
Практичне заняття 8,9
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Силабус
Презентація курсу
Робоча програма
Підручники
Інформаційні ресурси
Система накопичення балів
Записи лекцій та практичних занять
Теоретико-методологічні основи психолого-педагогічної діагностики дітей з ООП
Питання розділу
Тест 1. Основи психодіагностики
Практичне завдання 14.09
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Квест на практичному занятті
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
Збір анамнезу
Педагогічний експеримент
Практичне завдання 26.09
Практичне завдання 04.10 на 11:25
Інструменти діагностики невербальних дітей
Шкала Гріффітс
Шкала Бейлі
Психодіагностика пізнавальної та особистісної сфер дитини з ПМ
Методика Р.Жиля (внурішньосімейні відношення)
Методика діагностики відхилень інтелектуального розвитку молодших школярів (Стадненко, Ілляшенко, Обухівска)
Психологічна діагностика спілкування та диференційна діагностика
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
Шкала оцінки соціальної комунікації
Практичне заняття 3. 26.10.
Опитувальник KID
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Розбір відеоматеріалів за темами розділу.
Практичні заняття 4-5
Методика Семаго
Стадненко Н. М., Ілляшенко Т. Д., Борщевська. Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку молодших школярів та старших дошкільників. Авторський колектив:
Методика Стадненко
Спостереження комунікації Мартиненко
Матеріали до лекцій
Квест на пр. занятті 6
Практичне заняття 7
Добір дидактичного матеріалу (Складова структура за А.Г. Марковою)
Практичне заняття 8,9
Комплекс проб первинної діагностики
Практичне заняття 10
Характеристика (шаблон)
Практичне завдання 11 (Розбір відео)
Практичне завдання 12
Питання до іспиту
Завдання до іспиту (практичне)
Підсумковий тест
Поточні оцінки 6.0160-з