Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Міжкультурна комунікація та взаємодія

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Модуль 1. Ергономічне організування міжкультурної ...

              • Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...

                • FichierМатеріал до теми 4

                • FichierМатеріал до теми 5

                • FichierМатеріал до теми 6

                • URLПіз А. Мова жестів

                • URLЩо таке Трикутник Карпмана

                • FichierФорум-театр Презентация

                • FichierТаргани в голові_Приклад

                • URLЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

                • URLІржі Томан_Мистецтво говорити

                • FichierТімбілдінг Спільна мета

                • FichierКОМАНДОУТВОРЕННЯ

                • URLСтрес | Стресостійкість | Емоційний інтелект | Пси...

                • FichierЧЕК-лист_Приклад

                • FichierПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FichierПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FichierПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FichierПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • FichierТренінг_Тимбілдінг

                • FichierЛаррі Кінг Як розмовляти будь з ким, будь-коли і б...

                • URLПіз А. Мова розмови

                • URLЛайфхаки, що змінили моє життя | Планери | Організ...

                • FichierДіловий імідж

                • DevoirСкладання СЛС за Штейнбергом до модулю 2

                • TestТест Модуль 2

                • DevoirПрактикум_3_Модуль 2

                • DevoirПрактикум_4_Модуль 2

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

              • Приклади практичної частини заліку (проєкти ритори...

              • САМОСТІЙНА РОБОТА

              • Рефлексія

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Міжкультурна комунікація та взаємодія

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Міжкультурна комунікація та взаємодія
  7. Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...
  8. ЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

ЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

Conditions d’achèvement
Cliquer sur ЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися" pour ouvrir la ressource.
Activité précédente
Таргани в голові_Приклад
Activité suivante
Іржі Томан_Мистецтво говорити
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile