Przejdź do głównej zawartości
Panel boczny
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Пошуки щастя в світовій історії
Course search
Zamknij
Course search
Przełącznik wyszukiwarki
Otwórz indeks kursu
Otwórz szufladę bloków
Strona domowa
Kursy
Факультети, кафедри
Факультет історії та міжнародних відносин
Кафедра давньої і нової історії України та методик...
Пошуки щастя в світовій історії
Sekcja ogólna
Darrin M. McMahon. The history of happiness, 400 B...
Darrin M. McMahon. The history of happiness, 400 B.C. - A.D. 1780
Wymagania zaliczenia
Kliknij
Darrin M. McMahon. The history of happiness, 400 B.C. - A.D. 1780
, aby otworzyć zasób.
Previous activity
Силабус
Next activity
Тенденції в розумінні щастя в новітню добу. WHR 2022 | Розділ 3
Przejdź do...
Przejdź do...
Оголошення
Інформація про викладача
Презентація навчальної дисципліни
Силабус
Тенденції в розумінні щастя в новітню добу. WHR 2022 | Розділ 3
Дулерайн Ю. Соціологічне опитування у США: з чого складається щастя?
Зернецька О. Сучасні цивілізації в пошуках щастя
Доній О. 25 сходинок до суспільного щастя
Віктор Франкл. Людина в пошуках справжнього сенсу. Аудіокнига
СИСТЕМА НАКОПИЧЕННЯ БАЛІВ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Лекція 1
Самостійна робота 1.
Лекція 2
Самостійна робота 2.
Лекція 3
Самостійна робота 3.
Лекція 4
Самостійна робота 4.
Лекція 5
Самостійна робота 5.
Контрольний захід. Тест
Лекція 6
Самостійна робота 6.
Лекція 7
Самостійна робота 7.
Контрольний захід. Тест до атестації 1
Лекція 8
Самостійна робота 8.
Лекція 9
Самостійна робота 9.
Лекція 10
Самостійна робота 10.
Контрольний захід. Тест за лекціями 2 атестації
Бали за роботу на лекціях
Опитування здобувачів!! Прошу Вас пройти опитування
Теоретичне залікове завдання для здобувачів денної форми навчання
Практичне залікове завдання для здобувачів денної форми навчання
Залікове завдання для здобувачів заочної форми навчання