Perfilado de sección

    • Тема: Зал персональної конференції Надії ВАХНЯК

      МEET_https://meet.google.com/vvb-wnvy-zww?authuser=0

      Viber, Telegram 068-063-49-10

               

      Метою навчальної дисципліни «Проєктна технологія в умовах закладу освіти» є забезпечити здобувачів магістерського рівня теоретичними знаннями і практичними навичками з організації проєктної діяльності в закладах освіти з урахуванням сучасних освітніх тенденцій; сформувати висококваліфікованих педагогів, які вміють впроваджувати проєктні технології, ініціювати інновації та ефективно співпрацювати з усіма учасниками освітнього процесу.

            

      – Формування у здобувачів освіти системних знань про методологічні основи проєктної технології та їх практичне застосування в діяльності сучасного закладу освіти з використанням цифрових технологій та онлайн-інструментів.

      – Розвиток умінь критично аналізувати та осмислювати концептуальні засади, цілі, завдання й принципи проєктної діяльності як інноваційного інструменту освітнього процесу.

      – Розширення педагогічного кругозору здобувачів щодо створення та впровадження концепції розвитку закладу освіти на основі сучасних форм проєктної діяльності, творчих методів проєктування та педагогічних технологій.

      – Вироблення практичних навичок організації проєктної діяльності дітей на різних її етапах із застосуванням принципів дитиноцентризму, розвивального навчання, особистісно-орієнтованого підходу та суб’єкт-суб’єктної взаємодії.

      – Розвиток умінь здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами та їхніх родин у процесі реалізації проєктних завдань, забезпечуючи інклюзивність освітнього середовища.

      – Формування професійної компетентності педагогів у впровадженні проєктної технології та моделі управління сучасним закладом освіти на основі проєктного підходу, спрямованого на підвищення ефективності освітнього процесу.

      – Освоєння методів використання цифрових інструментів, онлайн-платформ і додатків для планування, реалізації та оцінювання проєктної діяльності.

      – Розвиток умінь інтегрувати традиційні педагогічні методи та інноваційні технології у процес реалізації освітніх проєктів.

      – Формування здатності до міждисциплінарної та міжпрофесійної співпраці, наставництва та ефективної комунікації з усіма учасниками освітнього процесу.

      – Розвиток умінь оцінювати результати проєктної діяльності, здійснювати рефлексію та корекцію педагогічної практики на основі аналізу даних і цифрових ресурсів.