Схема розділу

  •      За останнє десятиліття тімбілдінг отримав достатнє визнання в українському бізнесі − вивчався досвід світових компаній і корпорацій у даному напрямку діяльності, перекладалися теоретичні і практичні праці з тімбілдінгу, з’явилася велика кількість робіт вітчизняних дослідників як фундаментальних (дисертаційні дослідження, монографії), так і прикладних (виступи на конференціях, статті), почали створюватися консалтингові компанії з практичного впровадження тімбілдінгу в компанії. Всі ці дії позитивно впливали на формування міцних компаній на українському ринку в різних сферах діяльності (ІТ-сфера, мережеві компанії аптечного бізнесу, торгівельні компанії, виробничі компанії тощо), які сформувалися на основі продуктивного лідерства, менеджменту та командної взаємодії.  

        Метою дисципліни є: вивчення навчальної дисципліни «Тімбілдинг» є формування у студентів знань та навичок ефективної командної взаємодії, розвитку лідерських якостей, налагодження комунікацій та формування позитивного соціально-психологічного клімату в колективі.

       Основними завданнями вивчення дисципліни є:

    -     набуття теоретичних знань про процеси формування та розвитку команд у професійному середовищі

    -     оволодіння вміннями та навичками застосовувати методи й інструменти тимбілдингу в організаціях;

    -     розвиток у студентів здібностей до ефективної комунікації, співпраці та взаємодії в колективі;

    -     формування лідерських якостей, навичок розподілу ролей і прийняття рішень у команді;

    -     набуття практичного досвіду в управлінні груповою динамікою, вирішенні конфліктів і підтриманні позитивного психологічного клімату;

    -     виховання самостійності, відповідальності та готовності працювати у різних форматах командної діяльності, включно з дистанційною та міжкультурною взаємодією.