Schema della sezione

  • Мета дисципліни "Контент маркетинг для привабливості бренду" -  засвоєння інформації щодо важливості контенту для бренду; інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах за допомогою контенту; основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес; способи просування в соціальних мережах; критичні помилки контенту, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах; формули продажного копірайтингу; уміти володіти інструментами соціальних мереж; створювати стратегії просування в соціальних мережах;визначати головні завдання просування бренду; вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти; дизайнт контенту, формувати креативи для просування бізнесу та візуал; визначати особливості поведінки цільової аудиторії; організовувати ефективні рекламні кампанії в соціальних мережах; писати продажні пости для контенту; обробляти статистику Instagram-сторінки, працюіати з фото-відео контентом.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти здобудуть практичні компетентності: створення айдентики, створення контенту для бізнес-профілю для просування бренду, проводити аудит контенту, розробляти контент-план, на належному рівні користуватися інструментами для підвищення активності у бізнес-профілі, формування контенту бренду, визначати проблеми контенту та вирішувати їх, працювати з сучасними програмами та нейромережами.

    Під час вивчення дисципліни використовуються програми Сanva, АІ.

    Консультація в ZOOM: Середа14:00 – 15:00; Четвер 09:00 – 10:00,