Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Технологія розробки управлінських рішень

              • General

              • Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, пр...

                • FileЛекція 1. Основи теорії прийняття управлінських рі...

                • FileЛекція 2 Психологічні та поведінкові аспекти ухвал...

                • AssignmentЗавдання 1 Поведінкова економіка (5 балів)

                • AssignmentЗавдання для самостійної роботи 1 (1бал)

              • Змістовий модуль 2. Методи і прийоми розробки та п...

              • Змістовий модуль 3 Використання цифрових технологі...

              • Змістовий модуль 4 Маркетингові комунікації, нові ...

              • Змістовий модуль 5 Інноваційні підходи до маркетин...

              • Змістовий модуль 6 Стратегічне партнерство та спів...

              • Змістовий модуль 7 Удосконалення прийняття стратег...

              • Змістовий модуль 8 Маркетингова аналітика і фінанс...

              • Змістовий модуль 9 Глобальні тенденції та маркетин...

              • Змістовий модуль 10 Етичні аспекти та корпоративна...

              • Залік

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Технологія розробки управлінських рішень

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Технологія розробки управлінських рішень
  7. Змістовий модуль 1. Теоретичні основи розробки, пр...
  8. Завдання 1 Поведінкова економіка (5 балів)

Завдання 1 Поведінкова економіка (5 балів)

Completion requirements

Аналіз маркетингових стратегій через призму поведінкової економіки

Студентам потрібно проаналізувати маркетингові кампанії відомих компаній (наприклад, IKEA, Coca-Cola, Nike, Starbucks тощо) з точки зору поведінкової економіки та когнітивних упереджень, для цього провести:

-  аналіз цінових стратегій (ефект якоря, сприйняття вигоди, модель дефіциту);

-  аналіз впливу соціального доказу та інших когнітивних упереджень (підтверджувальне упередження, ефект дефіциту);

- аналіз парадоксу вибору і того, як він використовується в рекламі або онлайн-магазинах;

- аналіз поведінкових патернів (наприклад, ефект звичності або ефект володіння) та того, як вони використовуються в довгострокових кампаніях для утримання клієнтів.

У висновках також вказати:

-  як когнітивні упередження можуть бути використані не тільки для збільшення продажів, а й для створення лояльності до бренду?

- чи можуть ці стратегії бути неетичними або маніпулятивними, і в яких випадках вони можуть призвести до негативних наслідків для компанії?

- як маркетингові стратегії, побудовані на основі поведінкових патернів, можуть впливати на довгострокове сприйняття бренду.

Завдання виконується у вигляді презентації або у документі Word.

Дослідження, окрім текстової інформації, має містити СКРІНШОТИ сайтів, рекламних кампаній, відгуків, соціальних мереж і т.д. досліджуваного бренду!! 

Просто текстова робота без візуальних наочних та графічних доказів зарахована не буде!

Previous activity
Лекція 2 Психологічні та поведінкові аспекти ухвалення рішень
Next activity
Завдання для самостійної роботи 1 (1бал)
Data retention summary
Get the mobile app