Завдання 9 Поведінкова економіка (10 балів)

Аналіз маркетингових стратегій через призму поведінкової економіки

Студентам потрібно проаналізувати маркетингові кампанії відомих компаній (наприклад, IKEA, Coca-Cola, Nike, Starbucks тощо) з точки зору поведінкової економіки та когнітивних упереджень, для цього провести:

-  аналіз цінових стратегій (ефект якоря, сприйняття вигоди, модель дефіциту);

-  аналіз впливу соціального доказу та інших когнітивних упереджень (підтверджувальне упередження, ефект дефіциту);

- аналіз парадоксу вибору і того, як він використовується в рекламі або онлайн-магазинах;

- аналіз поведінкових патернів (наприклад, ефект звичності або ефект володіння) та того, як вони використовуються в довгострокових кампаніях для утримання клієнтів.

У висновках також вказати:

-  як когнітивні упередження можуть бути використані не тільки для збільшення продажів, а й для створення лояльності до бренду?

- чи можуть ці стратегії бути неетичними або маніпулятивними, і в яких випадках вони можуть призвести до негативних наслідків для компанії?

- як маркетингові стратегії, побудовані на основі поведінкових патернів, можуть впливати на довгострокове сприйняття бренду.

Завдання виконується у вигляді презентації або у документі Word.

Дослідження, окрім текстової інформації, має містити СКРІНШОТИ сайтів, рекламних кампаній, відгуків, соціальних мереж і т.д. досліджуваного бренду!! 

Просто текстова робота без візуальних наочних та графічних доказів зарахована не буде!