Загальне
ОПИС КУРСУ
Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо методологічних аспектів розвитку штучного інтелекту з застосуванням інструментів у маркетингу.
Вивчення основних понять та сформувати знання про теоретичні та прикладні аспекти штучного інтелекту, навчити студентів використовувати на практиці методи і прийоми в управлінні маркетинговою діяльністю, які необхідні у майбутній професійній діяльності.
Мета курсу – є надати студентам глибокі знання в сфері штучного інтелекту та його використання щодо в управління маркетинговою діяльністю з метою використання його можливостей у практичній діяльності та дати практичні навички для використання штучного інтелекту, щоб вміти трансформувати маркетингову програму, вилучаючи найцінніші факти з бази даних.
На методичному рівні ознайомити студентів з основними методами штучного інтелекту та використання їх у маркетинговій діяльності в сучасній економіці, її основних функцій, методів і прийомів впливу на споживачів, а також інструменти для впровадження інновацій у технологічному просторі, він також стає потужною силою в маркетингу та залученні клієнтів.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе опанувати наступні компетенції:
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
Забезпечення програмних результатів навчання (ПРН) відповідним компонентам – знання та розуміння:
ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.